Összes oldalmegjelenítés

2011. február 22., kedd

Köszönet!

Mindenkinek, aki idáig segített. Elsősorban Krissznek... aki nélkül nem jöhetett volna létre ez az oldal. Másodsorban szüleimnek, testvéremnek, családomnak, akik szorítottak értem, értünk, Pöttyért és a kapcsolatunkért. Nem utolsó sorban köszönet a barátaimnak, akik mellettünk álltak: Dórinak, aki elkészítette a blogot és örül nekem. Moncsinak, aki jóban-rosszban...
Zsuzsinak, aki a "fel a fejjel életérzést" és a "mindent el kell fogadni, amit adnak" elvet belém verte és cseszegetett kicsit is és nagyon is, ha kellett és mindazoknak, akikhez Krissz mehetett panaszkodni, amikor az asszony itthon tányérokat dobálva élte meg a gyermekáldás hormonváltozásaival fűszerezett házaséletét :-) és Maja... őt ki ne hagyjuk... aki tudja mikor kell szeretni és hallgatni :-) folyt.köv.

3 megjegyzés:

  1. :) A követőd lettem! (Remélem hamarosan az élet más területein is, nemcsak az olvasók között)! :)))
    Nagyon sok boldog bejegyzést kívánok.... sokat , hogy legyen mit olvasnom, boldogat, hogy veled örülhessek...
    Ha bármiben segíthetek, tudod, a szomszédban vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. Mostantól én is szemmel tartalak (köszi:))) úgyhogy nagyon vigyázz magadra!!!!! Csatlakozom az előttem szólóhoz, rám is számíthatsz bármiben, tudod, hogy hol találsz! PuSSSSZZZZZ!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok mindkettőtöknek! Nagyon aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés