Összes oldalmegjelenítés

2011. április 5., kedd

Fontos vagy ... legfontosabb!


Mostanában vannak érzelmi kitörései Krisznek. Aggódik a jövő miatt, miattam, a baba miatt, az anyagi helyzetünk miatt, a munkája miatt, az én munkám miatt, az időjárás miatt, Maja miatt, a szeretet és az álszeretet miatt, az egészségem miatt, az Ő egészsége miatt, a kora miatt és minden fogalom miatt, ami a szótárban létezik.  Emellett boldog és nagyon büszke. Méreteket nőtt a mellkasa, mióta UH-on voltunk. 
Az enyém is ... ám nem csak a büszkeség miatt, hanem a babavárás okán. 
Ma odaadtam Pöttyről készült UH-os fotót az egyik ismerősömnek, hogy csináljon vele valamit - most azért nem tudom leírni, mert a családom olvassa a blogot és nem akarom lelőni a poént -. 
Lelkiismeret-furdalásom van, hogy nincs itt velem a kép annak ellenére, hogy a pocakomban van a kincsem. Az más. 
Most nem látom képen, csak érzem aranyomat. S aggódom én is a jövő miatt, az uram miatt, a baba miatt az anyagi helyzetünk miatt, a munkája miatt, az én munkám miatt, az időjárás miatt, Maja miatt, a szeretet és az álszeretet miatt, az egészségem miatt, az Ő egészsége miatt, a kora miatt és minden fogalom miatt, ami a szótárban létezik.

A terhesség tényleg eszi az agysejteket, ráadásul megtanít gondokat generálni, még akkor is, ha egyébként semmi oka rá az embernek.
S mikor leírtam e pár sort már nem számít semmi sem! Mert tudom, hogy Pötty erős, ügyes, aranyos és az angyalok vigyáznak rá. Így nem aggódom semmi miatt.
Krisz: Ti vagytok a világon a legfontosabbak számomra! - mondja lefekvéskor az uram, miközben a pocakomat simogatja. ... Ja, meg a Maja!
Még jó, hogy az életük része lehetek! :)


1 megjegyzés: