Összes oldalmegjelenítés

2011. június 11., szombat

Éjfél után



Éjfél múlt 5 perccel, s mi Pocaklakó Dorka manóval a 23. hetet betöltöttük. Így utólag visszagondolva gyorsan lerepültek a hetek, hónapok. A jó Istent arra kérem minden nap, hogy vigyázzon a mi Kincsünkre, mert nekünk ő a legfontosabb! 14-én, kedden 4D-s UH-ra megyünk, s már alig férek a bőrömbe, annyira várom találkozást! 
Kíváncsi vagyok, mennyit változott, nőtt, formálódott. Kire hasonlít, tuti kislány-e, megvan-e mindene?! 
Biztosan minden rendben lesz, hiszen nekünk nagyon okos kisbabánk van.

Ez a hetünk jól telt. Miután végeztem a munkával, hazajöttem, elvégeztem a háztartási munkákat és pihentem, aludtam. Egyre többet mocorog Dorka. Sőt, sokszor a mocorgás szó nem is szó arra, amit művel. Az új napirendje 2 hete: reggel 5 órakor ébred s egy erőteljes oldalrúgással jelezvén pocaksimogatást követel. Amikor ez megtörtént, néhány ficánka után visszaalszik. Majd fél 8-tól party van a mami hasában. 11 óráig. Újabb alvás következik. Fél 3-től ismét egy kisebb ébrenléti etap, majd este, mikor apajelölt is hazaér, egy nagyobb hancúr és produkció a szerelmesek között. - Krisz & Dorka -. Jól követhető a kislány napirendje.
Haskeményedés naponta van és a görcsök is visszatértek 2 naponta, de nem vészes. Azt mondják ez normális, a méh készül fel összehúzódásokkal a szülésre. Újdonság az általam csak búbosodásnak hívott jelenség. Egy-egy helyen és helyzetben búb nő a pocakomra, ami kemény. Rájöttem, hogy ma a háta volt, tegnap és a héten már többször is a könyökét dugja kifelé és félköríves mozdulattal jelzi a hollétet illetve apának is így köszön, amikor megjön. 
Szóval a hetünk nyugisan telt. Maja majd megőrül a kíváncsiságtól, hogy mi az a valami, ami mozog a pocakomban, ugat neki és kaparja. Könyörög a hasamnak, hogy jöjjön ki és játsszon vele az az izé, ami ott van bent! A héten a madzagját is odahozta neki, de Dorka nem dobta vissza, amin Maja besértődött, így kénytelen voltam én kiengesztelni. 
Az alvással egyre nagyobb problémáim vannak éjjelente. Szinte már semmit sem alszom. Forgolódok, pisilni járok és a pocakom ilyenkor keményedik be általában. Sehogy sem kényelmes! Ráadásul tegnap óta nagyon fáj a hátam. Hiába a helyes testtartás, húzza a súly. A cicim és a pocakom súlya. Csak egy kép az illusztráció kedvéért, hogy értsétek a panaszkodásom okát:


Ez a kép 22 hetesen és 5 naposan készült. Krisz ezer éve kinőtt boxeralsójában.
Jól látszik, hogy a 60-as derékbőségem 102,5 cm. Ennél már csak/még nagyobb lehet. 
Egyébként hétfőn elkeseredett sms-t írtam apajelöltnek, hogy lehet valakinek ilyen alakja pasi létére... s különbenis hogyhogy nem jönnek rám az ő rövidnadrágjai?! Amikor elküldtem, már rájöttem, hogy újabb hülye kérdésen vagyok túl. Nekem azt mondta minden ismerősöm, hogy terhesség alatt hordhatom az uram cuccait... hát ez is hazugság a mindig kellemes, jó és szép pocakmozgásokkal egyetemben.
Nem számít, csak Dorkának legyen odabent hely!


Eljött a fészekrakó időszak. Pakolászással és gyűjtögetéssel telt a hetünk. Kriszen is hasonló érzelmeket vélek felfedezni. Nagy nehezen ma összeszereltük a miniatűr puzzle darabokra sikeresen szétszedett babahordozókat:









Ezzel is végeztünk. A babakocsi huzatjainak 98%-át kimostam, kettő nem fért be a mosógépbe, így azokat fertőtlenítő-kendővel kisikáltam s csodatiszta lett a járgányHolnap - ma - pihenőnapot tartunk, Áron 1 éves lett s a szülinapi zsúrjára megyünk. Készítettem ma este diós linzert és egy mozdonyos tortát, melynek kéményéből a füsttel együtt Áron neve pöfög kifele. Eredetileg azt terveztem, hogy lesz a mozdony és maga után húzza az ÁRON betűket, de nincs akkora tálcám, amire mindez ráférne. Még a két héliumos lufi hiányzik a tortáról. Az holnap kerül rá közvetlenül az átadás előtt. Ezen kívül vettünk neki a homokozóba játékot. A torta nem profi, de nagy szívvel készítettem:



1 megjegyzés: