Összes oldalmegjelenítés

2011. június 27., hétfő

Kósza gondolatok

Tegnap megfordult a fejemben, hogy bolhás lettem-e? Mindenhol feszülök és viszket a bőröm. Vakarózok egész nap. Olyan helyeken is, ahol eddig nem is gondoltam volna, hogy lehet ... A testem több pontját már nem érem el. Most jöttem csak rá, hogy a kötőtűnek mennyire jótékony hatásai vannak ... Kenegetem magam folyamatosan, de egyszerűen nem tudok magamra már sem testápolót, sem olajat annyit dörzsölni, hogy elég legyen. Azt hittem eddig csak a Milka csokinál van olyan, hogy sosem elég. Tévedtem.

A „pisiljen ebbe az edénykébe” mondat a terhességem alatt a legfőbb 'vágymondataim' egyike. Végre ürítési lehetőség. Az urammal hétvégén jövős-menős aktív programot szerveztünk. Nagyon jó volt! Viszont kínunkban már rörhögtünk, hogy egy-egy rendezvényre csak úgy tudtunk kimenni, hogy másfél óránál nem maradunk tovább a folyamatos pisilési ingerem miatt. Így másfél óránként hazafutottunk, majd mentünk vissza. Közösségi és utcai toalettre ha agyonvernek sem megyek, sőt nem tudnának annyit fizetni, hogy kipróbáljam. Ez alól kivétel a kórház. Mégsem mondhatom ott a dokinak vagy a védőnőnél, hogy bocs, fél óra s itt is vagyok, csak hazamegyek egy pillanatra ...

Kiszámoltam: a kicsi most töltötte el a Méh Hotel-beli tartozkodásának  2/3-át. Már alig van hátra pár hét ... 

2 megjegyzés:

  1. Annyira izgalmas a babavárás!!!
    Jók ezek a pisis sztorik ;o)

    VálaszTörlés
  2. Most ekörül a téma körül forognak a napi gondolataim negyedóránként ... nyilván nem véletlenül. :)

    VálaszTörlés