Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 18., csütörtök

Fotózás

Ma fotózáson jártunk Dorkával. Egy ismerősöm készített rólam pár - 70 db - képet, melyből a legjobb 16 lett kiválogatva. Ezek lesznek az enyémek és ezen képek mennek kiállításra is. Úgy gondoltam, hogy ez még belefér, bár a narancsbőrös részeket a combomon és fenekmen retusálni kell. Nem került el engem sem, de sebaj, majd ledolgozzuk. A szlogen: terhesség után úgyis elmúlik ... .
Judit, a fodrászom feltűzte a hajamat, nagyon aranyos volt, ingyen megcsinálta, egy képért cserébe, majd 4-fél 5 körül odaértem a fotózás helyszínére. Krisz szerintem sejtette, hogy hova megyek, de nem akartam neki megmondani konkrétan, hiszen házassági évfordulós ajándék is lesz a sorozat. Stúdióban készülődtünk, öltözem, vetkőztem, muszlinnal tekeregtem és fehér/feketeneműben pózoltam. Az eddigi nyers képek szerintem nagyon jól sikerültek. Ezek még szerkesztve lesznek, retusálják őket. Külön kértem fekete-fehér képet is. Jövő héten szerdán mehetek az elkészült "művekért", bízom benne, hogy tetszeni fog mindenkinek, ha kész lesznek, felrakom ide is, hogy rajtam kívül más is 'gyönyörködhessen' benne.
Dorka nagyon jól viselkedett. Végigszunyókálta a mami melóját, de szokásához híven most is bemutatkozott. Az egyik fotón, mely inkább sejtelmes, mint sokat mutató, az egyik lábát kidugta oldalra, így a tappancsa a lábujjakkal együtt tökéletesen látszódott. Nagyon jópofa lett a kép. A fotók a kismamaság, a terhesség, a nagy pocak feelinget hivatottak bemutatni és a vele járó nőiességet vagy épp hiányát láttatják. Az egyik kép a pocakos édesanya-jelöltről szól, a másik az érzelmekkel teli pocakra lenéző mamiról, a harmadik egy nagy pocakos ribiről. Szóval gazdag a repertoár.
Mikor hazaértem, elújságoltam Krisznek, hogy hol s merre jártam. Nem bírtam magamban tartani, meg hát látszódott rajtam a csupa vigyor, csupa fül jelenség ... kicsit tartottam tőle, hogy mit fog hozzá szólni. Mindenesetre: igen, sejtette hova megyek és baromira örült a leendő ajándékának. Úgyhogy az én kis lelkemnek is jót tett ez a tuning és még az uram is megörvendeztetem ... jó volt ez a mai nap a 'foghelyfájással' egyetemben. Örülök, hogy bevállaltam még ilyen nagy poccal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése