Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 7., vasárnap

Vegyes rázott

A hetünk szinte eseménytelenül telt.
Dorka szokásához híven, napirendnek megfelelően izeg-mozog. A babaszoba a tapétázást leszámítva kész. Ruhákat megvettük, pelenkák megvannak, függöny megjött, tök ari, de hosszú... nem baj, szegünk. Hűtőtakaró tökéletes. Kati varrja a zsebes tárolót.
Elkezdtem összeszedni a kórházi cuccost. Egy hete készítem folyamatosan. Bezzeg, ha gyorsan-hamar menni kellett volna és Krisz 3 másodpercen belül nem tudta volna összekapni a cókmókom, nagyon dühös lettem volna és szitkozódtam volna, miért ennyire béna. Mit nem lehet összepakolni gyorsan?! Hát elárulom mindenkinek - bár lehet én vagyok béna -, nem egyszerű a történet. Mindig találok valami olyat, amit lehet be kellene rakni a csomagba, vagy lehet hogy felesleges?! Kriszt az őrületbe kergetem a szöszmötöléssel. Minden nap 100-szor elmondja, hogy kicsit gyorsabban is készülődhatnék, mert mire végzem, a gyerek 3 éves lesz s nem a kórházi, hanem az ovis csomagot pakolhatom.
Egyet biztosan tudok. 2 táskával fogok menni. Egyet a szüléshez, egyet a kórházi napokra készítek össze. A szüléshez törölköző, tisztálkodó szerek, homeos bogyók, iszi, nasi, szőlőcukor. A babacuccok, a szabadidő ruhák, pólók és egyebek a másik tatyóba mennek. Az egyebekkel vagyok bajba. Miből mennyit ... Azt mondták a szülésfelkészítőn, hogy 72 órásnak kell a babának minimum lennie ahhoz, hogy egészségesen, tünetmentesen hazaengedjék anyával együtt a kórházból. S ha nem?! Szóval van káosz bőven, nagyon nem szeretem az olyan helyzeteket, amikre nem lehet 100%-osan, minden kritériumnak megfelelően felkészülni.
Sebaj, lesz ez még így sem, ha megérkezik Dorkánk.
Hétfőn voltam dokinál a szokásos ellenőrzésen. Méhszáj zárt, a súlytöbbletért - + 23kg - már nem is szól, baba mozog rendesen, szívhang rendben ... mami szeme is a könnyezéstől. Még mindig meghatódom, ha meghallom a világ leszebb zenéjét. Kérdem tőle, hogy akkor mi lesz a szülési időpont, újra számol és szeptember 15 és 22 között egyezünk meg. Mondja jótanácsként, hogy most már álljak le egy kicsit, mert nagyon fel vagyok pörögve s van egy baba a pocakomban, akinek szintén rá kell pihizni és készülni a szülésre. Megbeszéljük, hogy homeós szülés lesz, Beára, a szülésznőre bízok mindent. Megvásároltam a héten a bogyókat, bár kicsit erősebbeket kaptam, mint amit elsőre megbeszéltünk. D5 helyett D9-et. Állítólag hatásosabb s ajánlottak pluszba Árnikát is, így nem lesz gond a vérzékenységgel.

Ez már nem tudom hányadik hét és hányadik időpont. 16-án megyünk UH-ra s akkor kitisztul a kép. Már csak 9 nap s újra találkozhatunk a KicsiKincsünkkel.

5 megjegyzés:

  1. A kiskönyvedet se felejtsd el bepakolni! :)

    VálaszTörlés
  2. Dóri!
    Azt feltétlenül, hisz anélkül nem megyünk szülni! Már most benne van a táskámban folyamatosan! Igaz más nincs nálam, de a kiskönyv az biztos! :)

    VálaszTörlés
  3. Margit!
    Írtam egy bejegyzést a homeós szülésről! Jó olvasást! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha tovább kell bent maradnod, akkor hoz be még a párod cuccot. Én ezért inkább kevesebb dolgot pakoltam, éppen csak annyit, hogy 2-3 napra elég legyen. A babának nem árt 1-2 váltás ruha, mert ugyan kap a kórházban, de nálunk volt, hogy éjszaka kipisilt, vagy bukott és akkor jól jött a saját. Pelust napi 3-at adtak, az nem elég, nincs se popsitörlő, se krém, azt is vinni kell, és jó sok textilpelust. Ami nekem még a második babánál is kimaradt, pedig kellett volna, kicsi sapka, mert át kellett vinni a sebészetre, és a hideg folyosókon (jó ő télen született) kellett vinni. Kis pléd, amiben lehet vinni a folyosón szintén jó volt.
    Domestoszos törlőkendő életetment a WC-n, és a nedves WC papír is.

    NEm tudom tudod-e, de a "tömeg" szülőszobára nem lehet semmit sem bevinni, csak külön a vizet meg a fényképezőgépet, de táskát nem. Ha nem kérsz beöntést, akkor tul. Oda a vizen meg a fényképezőn kívül semmi sem kell, a papucsot meg még úgyis a felvételnél át kell venni.

    Én írtam egy listát, hogy mi az, amit csak a szüölés megindulásakor lehet, kell bepakolni, az jól jöhet a nagy izgalomban ne maradjon itthon fontos dolog.

    VálaszTörlés