Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 26., hétfő

Mai napi telefon anyától

Reggel üzenetet küldtem anyámnak, hogy nem volt jó a megérzése, Dorka nem jött meg az éjszaka, így kérjük a további instrukciókat. 
Krisz megjegyezte, hogy azért nem gyenge a "kiscsajom", hogy már most ellent mer mondani Donna Róza Mammának. Meglesz még ennek a böjtje. Ha emlékeztek, anya azt mondta a terhességem legelején, hogy ez a baba szeptember 25.-én megindul, s nagyon csalódott lenne, ha nem így történne. Hát nem így lett. Anyósomnak sem lett igaza, így marad az örök érvényű megállapítás: a baba majd eldönti mikor kell érkeznie s akkor is fog jönni. Eléggé öntörvényű a gyerek már most.
Aztán anya telefonált pár másodperc múlva s a következő mondat hagyta el a száját:
" Jó lesz, ha már megszülsz, mert azt beszéltük Sárival, hogy nagyon elfáradtunk már abban, hogy minden este szülünk álmunkban ..." - azt a megveszekedett .... mondtam, "még jó, hogy ti vagytok fáradtak, én 4 napig nem aludtam ...!!"
 Ez az én családom! Ezt a mondatot, míg élek nem felejtem el, annyira röhögök tőle, hogy folyik a könnyem.
Imádom őket!

2 megjegyzés:

  1. Mindig lesem, hogy mi van, amint kis idom van :) Annyira izgalmas, és ami a legjobb, hogy végre pihentél :) Tok jól nyomod ;) Trillió mennyiségu puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Bogi! ... és tapsolunk ... fél Győr és egész vásárhely tapsol!!! :)

    VálaszTörlés