Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 13., kedd

Mix

A szüleim és a húgom nálunk voltak vasárnap. Sajnos nem tudtak sokáig maradni, amit bántam, mert mentek tovább egy programra. Így anyának volt lehetőségem megmutogatni a konyhai dolgokat, a gyerek cuccokat, hogy mit hol talál, hol van a plusz liszt, cukor stb ... hol van a garázs ... szegényem azt hajtogatta csak, hogy meddig akarsz te bent lenni a kórházban? Mondtam neki, hogy 3 napot, de utána úgyis fent leszel egy hétig s akkor is jó lenne, ha főznél-sütnél ... ugyanis én akkor fogom bepótolni a babavárás alatt elmulasztott alvási időmet méghozzá hason fekve. Álom, édes álom ... ahogy én elképzeltem ... Evi barátosnőm küldött anyáékkal Dorka babának cuccokat. Ezer kis pulcsit, nacit, réklit, rugit, pólót, bodyt, zoknit, sapkát és még ki tudja mit ... Egy hatalmas nagy táska telis-tele ruhával .. úgy képzeljétek el, hogy egy szekrény 2 polcára fértek csak el az apróbbnál-apróbb dolgok. Nem tudom kinek küldte ezt a sok mindent ... nekem akart segíteni Gerda és Bogi lánykái alapján ... mert ha 8-as ikreket szülnék is elég lenne 10 évig ez a mennyiségű textil, de mivel csak egy babánk lesz, így ha minden nap tízszer beszarik se kell mosnom 35 éves koráig. Nagyon szépen köszönök mindent! Ha ezt tudtam volna, akkor egy darab ruhát sem vásárolok!
Mindezt még anyámék megtoldották egy táskányi frissen mosott - anyát ismerve Domestossal kifertőtlenített tisztítószerrel átöblített - plüssállattal, amit falra és ágyra is egyaránt lehet rakni. Így egy rózsaszín nyuszi és egy kalapos béka kerül a pelenkázóasztal fölé Dorka szórakoztatására, a többi a szintén rózsaszín Hello Kitty-s puffra - amit eredetileg én kaptam Krisztől két éve -. Még jó, hogy semmiből sem akartam rózsaszínt! Nincs menekvés, lányos szülők leszünk!

A múltkor írtam, hogy végső elkeseredésemben egész nap csokit zabáltam, kólát ittam, zenét hallgattam és a pocakomat cseszegettem, hogy Dorkát ne hagyjam aludni ... úgy terveztem, hogy majd jól elfárad és akkor tudok végre éjjel aludni. Na az egész napos bűnözésnek az lett az eredménye, hogy én a sok koffeintől nem tudtam aludni, a gyomrom égett a rengeteg édességtől és zúgott a fejem a hangos zenétől. Jól kitoltam magammal és a babámmal is, ugyanis Dorka fent viribült egész este. S nem kicsi rúgásokkal jelezte felém, hogy kellett ez neked anya?! Mindenesetre tanulságos volt a történet. Senki ne csináljon még hasonlót sem, mert fordítva sül el s megtapasztalja mennyire érzékenyen érintik az ember babáját a cseppet sem egészséges dolgok és mennyire kis bosszúálló picsák tudnak lenni az ember hőn szeretett lánykái. Dorka élő, érző és már most baromi nagy önérzettel rendelkező emberke. Fura ilyet írni, de így van. 
Most már tudom, hogy a holnapi NST-t sajttal és banánnal indítom., ha ez nem válik be jön az UH-on tanácsolt kóla és csoki. 

3 megjegyzés:

  1. Sajnos ki kell ábrándítsalak, a szülés után az ember a melleitől nem tud hason aludni...

    VálaszTörlés
  2. ... én elterveztem ... ne ábrándíts ki :)))))))) Úgy szeretnék hason aludni 8 órát!!!!!! Csak egyszer ... hamarosan ... akár most is ... :))))

    VálaszTörlés
  3. :-)))
    8 órát amúgy sem tudsz egyben aludni majd.:-) Nekem kifejezetten kicsi melleim vannak, de egyik gyerek után sem nagyon ment a hason alvás addig, amíg kicsit kevesebbet nem kajáltak és nem volt már annyira feszes a mellem.
    Amúgy megnyugtatlak, így a negyedik gyereknél már simán elviselem, hogy nincs hason alvás.:-)

    VálaszTörlés