Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 15., csütörtök

Napsugaracska

 Mikor elkezd lemenni a nap, már utálom, hogy jön az este és megint a forgolódás, a nyüglődés, az ülve próbálok aludni, de nem megy szindróma majd a felkelek és csinálok valami történet zajlik hónapok óta reggelig. Most viszont aludtam! 6 órát egyhuzamban. Annyira jól esett és annyira kellett már, mint száraz földnek a víz! S víz, ez a titka mindennek. Krisz már az ezredik tanács és próbálkozás után, hogy tudjak aludni vett végső elkeseredésében ásványvizet, mert a következő felirat volt rajta:
Miben segít az oxigén?
  • a méregtelenítésben
  • a jó és pihentető alvásban
  • a légzési panaszok csökkentésében
  • keringési és emésztési zavarokban
  • a szervezet öngyógyító képességében
  • a krónikus fáradságérzet leküzdésében
  • a betegségekből való gyorsabb felépülésben
Joy's magnetizált szénsavmentes oxigénes víz. Oxigén 52mg/l pH 7,9. Nagyon alacsony a sótartalma, így nem vizesedtem fel tőle. 3 kortyra megittam 1,5 litert belőle tegnap délután. Nem szeretem a vizet! Sőt, ki nem állhatom! Ez iszonyat jól esett! Nem fájt tőle a gyomrom, nem voltam szomjas, igaz pisilni jártam és a lábamat ellepte ezer és ezer apró pötty - valószínű a méregtelenítés miatt - de bekentem és jobb lett egyből. Dorkának is ízlik és a mami is kiegyensúlyozottabb lett. Hangsúlyozom: másfél litertől! Nem hittem benne, de Krisz erőszakoskodott, hogy próbáljam csak meg, már úgyis mindegy hogy mitől nem alszom éjjel s ezért az ötletéért nagyon szerettem. Baromi rendes az uramtól, hogy próbál könnyíteni az amúgy nem egyszerű helyzetünkön s igyekszik segíteni ahol tud. Ára: 270,- Ft. Nem túl olcsó, de megéri. Ma vettünk egy kartonnal, mert eztán csak ezt iszom. 
Ma reggelre mintha kicseréltek volna a pihenés miatt. Nem voltam ingerült, több dolgot tudtam elintézni, jobban mondva hatékonyabban meg tudtam szervezni a délelőttöm, kisimult az arcom, Dorkával is sokkal türelmesebb tudtam lenni. Éjjel is mocorgott, de máshogy. Nem volt buta. Morzsolgatta most is a kezecskéit és a tappancsaival is szorgosan lépegetett a bordáimon, de sokkal finomabban, mint máskor. Nyugodtabb volt Ő is. Állítólag ezzel az oxigénes vízzel sok hasznos cuccost tudunk bevinni a babának, ami segít neki és táplálja. Most már nem szedek magzatvédő vitamint - Femibiont -, így ezzel is hozzájárulok, hogy ő jól érezze magát odabent. Rákaptam pár napja a sajtra. Sima, natúr Trapista sajt! Imádom! Kilónyit meg tudnék enni belőle. S mivel tejterméket alig fogyasztok - nem szeretem őket - így legalább a napi 5 óriás Pöttyös túró rudit kiegészítem ezzel. 
Szóval napsugaracska költözött életemben s nem csak a felhős oldalt látom most. Egyébként biztosan hozzájárult a mostani időjárás is a kedvem javulásához. Eddig a nagy melegben teljesen be kellett sötétíteni a lakásunkat, hogy ne süljünk meg s így is 28 fok körül volt idebent a hőmérséklet. Már baromira untam ezt a barlanglakó stílust. Öngyi-depi hangulatba kerültem az állandó sötétség miatt, nem tudtam töltődni ... Ma viszont egész nap világos és napsütéses volt az egész lakás. Szeretem a ferrari piros - amit én rózsaszínnek látok - nappalink színeit, amikor fény-árnyék játékot űz vele a nap, a bordó függönyön keresztül. Végre 23 fok van a lakásban. Felüdülés! Mindez kellett nagyon ahhoz, hogy a tegnapi csalódottságomon felülkerekedjek s egy új oldaláról tudjam nézni a dolgokat. S első körben a fejemben kellett rendet rakni ahhoz, hogy odabent is rendben menjenek a dolgok, majd a környezetemben is javítani kellett pár dolgot. Hiába pucoltam ki az egész lakást oda-vissza, elölről-hátra, valahogy mégsem éreztem azt a megelégedettséget, amikor ilyenkor szoktam. Hiányzott az alvás, a kiegyensúlyozottság kis részlete. Most már csak az kell, hogy a szeretteimmel is minden rendben legyen, senkiért se kelljen aggódni, s Dorka egy nyugodt mamit és papit fog kapni egy szerető családdal s egy örökmozgó,hiperaktív kutyával :) 
Ez már nagyon kellett a lelkemnek és a testemnek!

3 megjegyzés:

  1. Ilyen vizet hol lehet venni???

    Örülök, hogy végre sikerült pihenned!!! Végre!

    VálaszTörlés
  2. Te nem szeretted eddig a vizet??? :) Ez nekem új :) vagy rossz a memóriám ;)
    Orulok, hogy iszod és jól vagy tole! Millió puszi

    VálaszTörlés