Összes oldalmegjelenítés

2011. október 3., hétfő

2011.10.03.

Ma reggel 8 órakor Dorkánk úgy döntött, hogy elindul kifele, meglesi mi újság a nagyvilágban. NST után a dokim megvizsgált és egy nagy 'loccsal' jelezte a szervezetem, hogy készülődik valaki a világra jönni. Gyorsan haza kéretőztem még 2 órára, hogy ellássuk az állatokat, a disznókat és a kutyát. :)
Nem akartam bent maradni. Zuhanyozni, átszellemülni itthon is tudok. Stabil 5 perces fájásokkal indulunk a szülőszobára. Amennyiben Dorka belustul és nem születik ma meg, holnap reggel megindítják 8 órakor a történetet! 
Kérek mindenkit, aki olvassa a blogot, hogy nagyon szorítsatok nekünk s küldjétek a sok-sok pozitív energiát, hogy ma ebből a történetből egy baba legyen s 2011.10.03. életünk legszebb napja legyen! :)

9 megjegyzés:

  1. Úgy legyen, úgy legyen!!!! Juhéééééééééééééjjjjj!!!

    VálaszTörlés
  2. ISTENEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El sem hiszem!!!!! DORKAAAAAAA!
    Jajj Aliz, úgy izgulok, úgy meghatódtam, olyan boldog vagyok!!!! Szorítok értetek, h minden rendben legyen!

    Anyám.... te még blog bejegyzést is írtál!

    VálaszTörlés
  3. Remélem mire ez a bejegyzés megjelenik már a karodban tartod Dorkát!
    Nagyon megható volt, hogy szülésre indulva még blogot írsz, hogy mi is tudjuk mi van veletek és szoríthassunk nektek!

    VálaszTörlés
  4. Egész nap nagyon sokat gondoltam Rátok és erre jövök haza!! Tiszta libabőr vagyok!! Nagyon szorítok és ha szerencsétek van, tán már meg is született Ti Édes Kis Pöttyötök!! :)

    VálaszTörlés
  5. Húúúúúúúúú de izgalmas.
    NAGYON SZORÍTOK!
    (Szerintem már kibújt a Dorka!)
    Remélem jól vagytok és remélem Krisz ír ide egy sort...
    :-)

    VálaszTörlés
  6. Tudtam, hogy abból az "x napból" x kisebb, vagy egyenlő mint 1! Lehet, hogy már meg is van Dorka!!

    VálaszTörlés
  7. “Mikor megszületik egy várva várt gyermek,
    Az élet dolgai új értelmet nyernek.
    Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban,
    új fénnyel ragyognak a világra hárman.”

    Gratulálok nektek, legyetek nagyon-nagyon boldogok, megérdemlitek!

    VálaszTörlés