Összes oldalmegjelenítés

2011. október 1., szombat

Levelet kaptam a húgomtól


    • Tegnap Facebookon a következő levelet kaptam a húgomtól. Hangosan visítottam a röhögéstől és az "erősen idegállapotban vagyok" kifejezéstől! Hozzájárulásával leközlöm ezt a levelet most! Jó szórakozást!

      Felszólítom a Dorkát,hogy szülessen már meg,mert hetek óta nem alszom normálisan!!!!:)Ma reggel(vagyis hajnalban )volt a tetőpont!Egész éjjel szültem(megjegyzem hetek óta ezt csinálom),4:03-kor felkeltem.Addigra fejeztem be...Mondom vissza alszom,ennél rosszabb már nem lehet!Hát tévedtem!Utána azt álmodtam,hogy rám hagytátok a Dorkát,hogy neveljem 3 évig,mert Ti kimentek Németországba dolgozni a CBA-ba Kinga néni mellé!:DMegint felkeltem,de akkor már úgy ,hogy egy merő víz volt a pizsim,mert olyan stressz volt rajtam,hogy nekem kell felnevelni egy GYEREKET!Na itt már nem mertem vissza aludni...mindez 6:01-kor volt!Úgyhogy mond meg neki h jöjjön már elő,mert erősen idegállapotba vagyok!!!!!:D:D:D:D:D
      Pussz!

6 megjegyzés:

  1. Hát nagyon remélem,hogy anyunak bejön amit mondott és holnap megszületik pocaklakó Dorka-manó!Mert egyre nehezebben viselem ezt a terhességet!:D

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy Te viseled nehezen! :-) Bent a kórházban visítottak a röhögéstől a leveleden! Csak az idegállapot okozott némi vitát ... hogy Mónika- vagy Balázs show ... de az utóbbi győzött szimpátia szavazáson!

    VálaszTörlés
  3. Hát ahhoz képest ,hogy nem vagyok terhes,komoly megpróbáltatásokon mentem eddig keresztül...igaz csak álmomban!:DDe teljes mértékben átérzem,milyen lehet Neked!!!Örülök,hogy ilyen sikert aratott a levél és az álmom!:DÉn az idegállopotos "nemzetközi kifejezést" a Mónika showban hallottam!Abban mondta egy pasi,hogy:"Há' Máónika, há' idegállapotba vótam!:D

    VálaszTörlés
  4. A szülészeten a Balázs-show nyert, de majd megüzenem a lányoknak, hogy tévedtek :)
    Nagyon azt érzem, hogy a célegyenesben vagyunk.
    Bárcsak jó lenne a megérzésem! Fél 11 óta kínlódom ... már jó lenne, ha lenne valami ...

    VálaszTörlés
  5. Akkor reméljük,hogy már nem a napokat,hanem a hátralévő órákat tudod megszámolni egy kezeden!!!:DÉn nagyon szurkolok már neked is meg Dorkának is!Jó lenne ha már kibújna ez a "kis dög" ,mert egy kisbabát sem vártak sztem ennyien mint őt!:DMár úgy megyek boltba,buszra,gyógyszertárba és postára,mint a sztárok...napszemüveg és álruha,mert ha 10en nem állítanak meg menet közben,akkor egyszer sem!Mindenki nagyon szurkol Nektek!És már nagyon várják Dorka manót!:DEz tartsa benned a lelket!:DMeg a szülés utáni rizsa leves és rakott krumpli!Kitartást!Nem lesz semmi gond és minden rendben lesz!!!

    VálaszTörlés
  6. :) Ez szívmelengető volt ... köszönöm ... de Te Dorka nélkül is úgy mész boltba, mint egy sztár :))))

    VálaszTörlés