Összes oldalmegjelenítés

2011. november 7., hétfő

Jelentem: működik ... és a duguláselhárítás is ...

Jelentem: működik! S nagyon hatékony! Mármint a virágesszencia és az anyai szeretet gyógyító ereje. Dorka pocakját az óramutató járásával megegyező irányban masszírozom reggel és este. Nincs gond a kaksival, nincs gond a pukkanccsal. Meglepő, mégis bevált. Hozzá kell tenni, hogy természetesen annak ellenére, hogy van ez a csodaszerem, még nagyon odafigyelek arra, hogy mit eszem, iszom, mi az, ami belekerül a baba szervezetébe a tejecskével. Tegnap rájöttem, hogy Dorka pocakja és a belei akkor rendetlenkednek, amikor túró rudit eszem. Ez most nagy érvágás, mert rudi függő vagyok. Napi 5-10 rúd az adagom. Ezzel most felhagyok, hogy bébibogyómnak jó legyen. Majd azért nagykorában megemlegetem neki, hogy "Anyád még a túró rudi zabálással is felhagyott azért, hogy neked jó legyen, te meg nem bírsz hazajönni időben!" Egy valamiről nem vagyok hajlandó lemondani: a reggeli tea. 
Tegnap előtt éjjel arra keltem, hogy a voki toki berezonál folyamatosan, de Dorkának semmi hangja sincs.. Átmentem csukott szemmel a babaszobába, hogy megnézzem mi a gond. Dorka orra el volt dugulva. Gondoltam most nem állok neki őrült módon a duguláselhárításnak, hanem óvatosan bekenem  csodaszeremmel a drágám orrnyergét és arcüregét. Kicsit nyomkodtam a tanult módon és tíz perc múlva teljesen tiszta orrjáratnak örülhettünk. Jobban mondva én örültem, ugyanis a csajomnak annyira kellemes volt e kis nüansz, hogy belealudt annyira mélyen, hogy reggel fél 10-kor én keltettem, mert azt hittem már valami baja van a gyereknek. Mindenesetre szélesen nagy mosollyal konstatálta Dorka, hogy gyagya anya megint beparázott és ökör módon még fel is rázott legszebb álmomból csak azért, hogy az ő lelkivilága megnyugodjon. 
Itt a világ legszebb mosolya. Na jó ... még van mit gyakorolni, de hogy a legédesebb, az tuti!









A duguláselhárításra visszatérve: nekem kézi orrszívóm van; sima, hagyományos 500,- Ft-os, amit még Pesten a Mini Manó nagykerben vettünk. Ez a tipikus cucálós technika. Benyomod a gumi részt, bedugod a gyerek orrába, elengeded a gumirészt és kiszippantja a trutyit. Ennek a tisztítása nem túl gusztusos. Én kifőzök mindent anya javaslatára, ezzel is ezt szoktam tenni. 
Sokan hülyének néznek emiatt az eszköz miatt. Mindenki azzal jön, miért nem használok porszívós orrszívót? Megnéztem a Rossmann-ban: 1500 Ft volt - nem drága -, amit porszívóra kell csatlakoztatni, van a műanyag részen egy szűkítő, mely megakadályozza, hogy a gyerek agyát kiszippantsd 3 másodperc alatt. Kipróbáltam egyik ismerősömnél, csak a kezemen néztem meg a szívó hatást: tényleg nem vészes, s valóban, ez tűnik hatékonyabbnak. Hiszen, ha a baba náthás, nem csak magasabban termelődött váladékot kell kiszívni az orrából, hanem a mélyebben termelődőt is. Illetve folyamatos szívást kell gyakorolni, hogy minden váladék kijöjjön. A kézinél ez lehetetlen. Mindenesetre én maradok a kézi, cucálós szerszámnál, ugyanis nekem itthon ipari porszívóm van - céges kedvezményeknek köszönhetően, mert ugye a vállalatunknál ilyet is lehet venni -. Annyira komoly szívóerővel, hogy egyszer egy cégtől felhívott egy ürge, hogy eljönne atkátlanítani a szőnyegünket és az ágyunkat. Mondom neki, hogy mi is foglalkozunk ipari porszívókkal, amit háztartásinak is eladunk, de addig addig erősködött, amíg belementem. Kijött nagy elánnal, lenézően vizsgálta a Nilfisk csodaporszívóm, és megkérdezte, hogy ugye nem ezzel atkátlanítok, hiszen ez nem olyan gépezet. Hozzam elő a monstrumot. Mondom ez az. Tévedés, hogy az ipari porszívók nagy méretűek ... vannak kisebbek is. Lényeg, hogy nekiállt nagy vehemenciával porszívózni a lakásban, végzett, kiszedi a szűrőbetétet és mutatja, jobban mondva mutatná az atkákat ezer számra. Természetesen nem volt egy sem rajta. Nagyon durva szívó ereje van a kis csodajuliskámnak. Nálunk minden háztartási eszköznek van neve. A mosógép Mariska, a tv Boriska. Amennyire pici a szerkezet, annál nagyobb hangja van. Ha azt bekapcsolom, éjjel a nagy csöndben minden társasházi lakónk hallani fogja Dorka duguláselhárítását, másrészt az ipari porszívó ereje miatt nem alkalmas eme nemes feladat elvégzésére. Na, ez tényleg agyvelőig hatolna. Ergo, be kellene szereznem egy kisebb teljesítményű porszívót az orrszívóhoz, amit nagy baromságnak tartok. Mégsem hívhatom fel anyámat vagy anyósomat az éjszaka kellős közepén, hogy " Te pattanj csak be az uraddal az autóba a porszívótokkal karöltve, mert az unokátoknak eldugult az orra és kellene egy célszerszám az elhárításhoz ... Ja, hogy családi céges kedvezménnyel nektek is ipari porszívótok van?! Akkor bocs, hogy zavartalak benneteket hajnali fél 3-kor. Egyébként nem tudtok valakit, akitől 5 percen belül kölcsön lehetne kérni egy porszívót pár percre?! Mikor? Mikor? Hát most!" 
Na jó, ez csak egy poénos - már ha sikerült - agyszülemény és groteszk túlzás, de amennyire hülye vagyok, biztos megcsinálnám a gyerekemért.
Mindenesetre maradunk a virágesszenciánál és a kézi orrszívónál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése