Összes oldalmegjelenítés

2011. november 3., csütörtök

Virágesszencia és az anyai szeretet gyógyító ereje

Apósom ma elvitt minket Dorkával Évához, aki többek között természetgyógyász, látó, angyal látó is ... és nem mellesleg családi jó barát ... teherbeesés előtt hozzá jártam masszíroztatni és méregteleníteni a habtestem. Nagyon tájékozott, nagyon nagy figura és baromira érti a szakmáját. Nekem pl. a sikeres babaprojekthez almamagot kellett a kézfejemen 2 pontra, a tenyeremen 3 pontra rakni és ez jótékonyan befolyásolta a termékenységet ... s a mosogatás alól is felmentést kaptam egy-két hétre. Én nagyon hiszek a természetgyógyászatban, bár van egy pont, amin túl már nálam sem okés a dolog. Szóval értünk jött apósom negyed kettőre, már lent vártuk a ház előtt, majd bepakoltam Dorkát és magamat is a Chrysler hátsó ülésére és elindultunk. Bácsán 'rendel' Éva, 10 perc alatt oda is értünk. Amíg vártunk rá a szobájában, Dorkát levetkőztettem ... és azt az angyali nyugalmat, ami rászállt ... látható volt, hogy megnyugszik a kis lelke hozzám hasonlóan. Régebben is azért szerettem idejárni, mert ez a szoba mentesítve van minden rossztól, meg van tisztítva, itt befele lehet fordulni egy kicsit és pár percre lazítani is érdemes. Jött Éva testvére, majd a kedvenc természetgyógyászom is. Körbeudvarolták a Kincsemet, megnézettem, hogy nincs-e valami betegsége a babámnak: Éva sejt szintig lát, így a testi tüneti betegség jelentkezése előtt megmondja, hogy van-e valami gond. Nálam annak idején egy hüvelyi fertőzés így lett megelőzve és kezelve. Majd Dorka húzta a lábait a pocakja felé. Tegnap este óta kínlódik a punkival és a kakival, Éva megmasszírozta a pocakját és a keresztcsontját s perceken belül semmi gondja nem volt Édeskémnek. Igaz, hazafele olyat rottyantott, hogy egy meglett felnőtt pasi is megirigyelte volna, én nem győztem ökölődve pelenkázni. De ahogy Shrek mondaná: "Jobb kint, mint bent!" Én már egy kupac szarnak is őrjöngve tudok csápolni, amikor Dorka megküzd vele, kitolja s ilyenkor nagyon meg van dicsérgetve. 
A lényeg, hogy egy olajért mentünk - és természetesen azért, hogy apóson tudjon dicsekedni az unokával -, egy virágok szirmaiból kivont esszenciáért. Üvegben volt, amit egy spray-vel lefújt Éva, ezzel minden olyan rezgést levett a készítményről, ami nem az enyém. Ugyanis fontos, hogy az üveghez csak én nyúlhatok hozzá, hisz a virágkivonatok az anyai szeretet erejével hatnak minden fájdalomra, betegségre, sebre, horzsolásra stb ... még fogzásra is lehet használni. Csak az én rezgésem lehet rajta és a babáé. Úgyhogy ma fel kell címkéznem: "Ne nyúlj hozzá!", "Ne idd meg!" "Ne is nézz rá!" "Szemed, kezed levedd róla!"
Ma kipróbálom este a csajomon, hogy a szélgörcsöt mennyire enyhíti. Párat cseppentek a hasikájára és az óramutató járásával megegyező irányban körkörös mozdulatokat végzek. Ezt csak teljes nyugalmi állapotban lehet elvégezni, ha ideges vagyok, vagy feszült, akkor a szívem fölé kell tenni 1-2 cseppet s el kell masszírozni. Nyugtató hatása is van. Hiszek az anyai szeretet erejében, hiszen sok más történetben bizonyította hatékonyságát. Állítólag mindenre jó ez a csodaszer! Egy ismerős kislány barijának hátára kent fél üveggel, mert úgy gondolta, fáj a háta ... az árát nem tudom, mert apósomtól kapta Dorka, de nem lehet olcsó. Angliából hozatják. Remélem segíteni fog. Az illata nagyon kellemes! A tapasztalataimat leírom majd. S nagyon bízom benne, hogy jó sokáig ki fog tartani, mert akkor azt jelenti, hogy Dorkának semmi baja sincs, ergó nem kell használni. 

2 megjegyzés:

  1. De jo, ez a holgy biztosan fantasztikus!
    Hogy boldogultok? Tud Dorka pukizni es trottyolni rendesen?

    VálaszTörlés
  2. Írni fogok egy postot az eredményről, annyi előzetesben, hogy meglepően hatékony az esszencia! Nagyon jó!!!

    VálaszTörlés