Összes oldalmegjelenítés

2011. december 22., csütörtök

Alvás gond félig kipipálva

Bóbitától kaptam a következő linket, ajánlom mindenkinek! Nekünk félig bevált.
http://borsoszemek.freeblog.hu/archives/2007/01/06/Minden_gyerek_megtanul_aludni/
Igaz, én önhatalmúlag módosítottam rajta egy kicsit, nekünk ez vált be. Nálunk a sorrend: felkelés, szopi vagy gyümölcs, majd nagy játék, végül víz vagy ha fent van 3 órát, akkor tejci és újra alvás. Észrevettem ugyanis, ha Dorkát nem teli pocakkal rakom le a kiságyába, akkor nem alszik el. Kis bélpoklos, imádom! Mindenesetre nekünk ez az altatási módszer teljes mértékben bevált, bár halkan hozzáteszem, hogy a negyedik napon meggyűlt a bajunk a fél 3-as alvással. 40 percig sírt Dorka, de mint akit nyúznak és nagyon nehezen lehetett megvigasztalni, majd álmában 2-szer is felsírt. Most már önállóan alszik újra, az esti lefekvéssel és az egész éjszakai alvással nincs probléma. A délelőtti fél 10-es alvás is problémamentes. A fél 3-ason még dolgozunk, de javulni látszik a helyzet. Nincs kézben cipelés, nincs tolikocsi, nincs popsirázás és egyéb nyalánkságok. 
Rájöttem, hogy hülyének néztem a gyerekem, mert azt hittem, hogy nélkülem nem tud elaludni. Másrészt magam nyugtattam azzal, hogy azt képzeltem, azzal, hogy fel s alá sétálok vele a lakásban, közelebb vagyunk egymáshoz, jobban kapaszkodik belém és ezáltal így van szüksége rám, illetve akkor leszünk nagyon jó kapcsolatban, ha folyton egymás közelében, egymástól fél méter távolságban vagyunk ... pedig dehogy! Nem attól leszek fontos a gyerekemnek, hogy hozom-viszem a seggét, hanem ha szeretem és az ébren töltött idejében aktívan részt veszek. Így változott az időbeosztásom úgy, hogy a délelőtti pihinél összerántom a lakást, a másodiknál megfőzök, a harmadiknál sütök és magamra is jut időm. Úgy gondolom, hogy ügyesen veszi Dorka az akadályokat, stramm kis csajszom van és nagyon szeretem.

2 megjegyzés: