Összes oldalmegjelenítés

2011. december 22., csütörtök

Szar ember vagyok?

Hát eddig sem voltam a kismama társaim kedvence különc szokásaim miatt, de most már a lábamon se állok meg ... találkoztam egyik sorstársammal - aki mindig versengett velem NST vizsgálaton - méghozzá a következő helyzetben: szakad a hó, Dorka vastag cuccba beöltöztetve bundazsákkal babakocsiban alszik édesen takaró nélkül. Én jól beöltözve tolom a hóban a gyereket. Jön velem szemben, jobban mondva fut, mert sietnie kell vissza a gyerekéhez a kis kedvencem, nevezzük x-nek. Kérdezi tőlem, hogy nem sajnálom-e szerencsétlen Dorkát ilyen hidegben főleg szakadó hóban tolni? Visszakérdés: " Akkor ha jól értem, te a gyerekedet legközelebb márciusban hozod ki?" - mondtam ezt arra, hogy ha hó van és hideg, akkor nem levegőztetjük a gyereket s ugye legközelebb, ha minden az évszaknak megfelelően alakul, akkor tavasszal lesz jó idő? Nem érzem magam szar embernek, mert nem bent kuksolok a lakásban a gyerekkel. Egyébként Dorkának nagyon tetszett a hóesés. Nem érette az egészet, csak mosolygott neki és kapkodta a fejecskéjét. Nagyon aranyos volt és hatalmasat aludt! Megállapítottam, hogy amíg máskor összefutok babás ismerősök tömkelegével, most csak én szántottam a havas tájat. Megvolt Dorka első igazi hava 2011.12.21-én. 
A másik: x emberünknek elújságoltam, csak hogy még jobban leessen az álla és a legközelebbi baba-mama klubba tudjon mutogatni, hogy banánt, almát, krumplit eszünk. Vizet és frissen facsart narancslevet iszunk, a kekszet is megpróbálta majszolni, inkább csak nyalogatta Dorka, de határozottan tetszett neki. Sőt, hétvégén a múltkor elmaradt sárgarépa következik. Na ... erre gyors köszönés és elviharzás. Sokszor hallom a fél éves korig csak szoptatás elvet. Én is szoptatom a gyerekem, egyet is értek vele, de nem csinálok vele rosszat, hogy már most ismertetem új ízekkel. Nincs baja tőle, egészséges, mint a makk, kiegyensúlyozott baba és amikor úgy szuszog egy banánnak, mint egy kiskutya az új játéknak, akkor nem fogható semmihez sem. Tudják a babák, mi a jó nekik ... jelezné, ha gond lenne, de nincs. Figyelem és óvatos vagyok. Szeretem a babám és nem akarnék neki rosszat még véletlenül sem.Nem értem miért nézik hülyének az embert.

2 megjegyzés:

  1. Nem kell másokkal foglalkozni, ha neked/nektek ez válik be. Az almaevése bevallom én is csodálkoztam, de szar embernek soha nem tartanálak ezért. Ha nem kellene Dorkának, nem enné meg. Allergiás sem lett rá, úgyhogy ne foglalkozz másokkal. Levegőztetni meg a szmogban nem vitted ki a gyereked, meg valószínű a 40 fokban sem fogod, de egy kis hóesés??? Amikor akkor a legfrissebb a levegő??? Csinálj mindent úgy ahogy érzel! Csak Te tudod, hogy mi a jó Dorkának. Erről egy dal jutott eszembe: "Ami jó a babának, öröm a a mamának (Milupa,Milupa....)" :)

    VálaszTörlés
  2. Jó a dal! :))) Én is úgy gondolom, hogy érzi Dorka, mi jó neki és mi nem. Az alma az első kaja, amit lehet adni a babának. Ezzel nem szegtem szabályt - kivételesen :)

    VálaszTörlés