Összes oldalmegjelenítés

2011. december 12., hétfő

Szombat esti dudorgás Zsuékkal

Hétvégén nálunk volt a MAMI! Csupa-csupa nagybetűvel. Rengeteget segített, jobban mondva ilyenkor mindent ő csinál. Sokszor lelkiismeret-furdalásom is van, hogy babázni jön és mégis süt-főz fél napot, természetesen a kedvenceimet. Mindenesetre módunk akadt egy kis szombat esti kiruccanásra a barátainkkal: Zsuval, Tomival és  Andival, aki Zsuék ezer éves barátja. Mi Andit pár éve ismertük meg, nagyon jó fej csaj. Gyerek este megfürdet, szoptat, közben imádkozom, hogy ma ne legyen semmi, gond nélkül aludjon el, ne keljen fel, ügyes legyen Dorka. Leraktam aludni, majd gyors zuhanyzás, smink, öltözés és irány Krisszel a karácsonyi vásár forgataga, ahova megbeszéltük a találkozót.. Ezer éve Győrben lakom és még sosem voltam esti díszkivilágításban a belvárosban, most ezt is megtettem. Zsuék forralt boroztak és pálinkáztak. Sokszor irigylem azokat, akik meg tudják inni az alkoholt, átmelegíti őket s tényleg a karácsonyi vásár hangulatához hozzátartozik a forralt bor és az ágyas. Én undorodom a piától, úgyhogy nagy lány módjára alkoholmentes puncsoztam és beréztem. A fiúknak, bármennyire is erőt demonstráltak és kimagaslottak a tömegből, nem tudtak hozni hotdogot, pont előttük fogyott el, pedig nagyon rá voltam készülve. Sebaj a jó beszélgetés és sztorizgatás elfeledtette a bánatomat. Őszintén szólva eleinte nem találtam a helyem. Pedig nagyon jó volt eljönni otthonról, kicsit felnőtt társaságban lenni. Sokszor gondoltam Dorkára és idő kellett, amíg feloldódtam, pedig baráti közegben voltam, itthon a legjobb kezekben volt a Pöttyöm, úgyhogy egy fikarcnyi aggodalomnak sem kellett volna bennem lenni. Anyával mindig megbeszéljük, ha bármi van, csörög telefonon, belvárosból 5 perc alatt otthon vagyunk, mégis 10-szer néztem meg a telóm. 1 órának kellett eltelnie, mire kivertem a fejemből a hülyébbnél ostobább gondolatokat és mire Tomi függönyös részéhez értünk, már nem volt az agyam központi kérdése Dorka. Tényleg jókat nevettem, poénkodtunk, sétáltunk, vasutat néztünk, mint a kis gyerek fotózkodtam Vukkal és mint az ovisok egyszerre 4 felnőtt rohanta meg a Mikulás bácsi szánját egy-egy kép kedvéért. Majd Andi hazament, mert neki is gyermeke van, mi Zsuval és Tomival beültünk egy-egy forrócsokira a Frei kávézóba. Ha belvárosban vagyunk, ezt a helyet nem hagyhatjuk ki sohasem. Ezer-féle különleges kávé és jópár ízletes forrócsoki és tea található az itallapon. A hely Afrikára hajaz stílusban és a földrész tipikus kocsmai feelingjét adja, ha belépsz. Nagyon klassz. Majd hazafele vette mindenki az irányt. Előtte még Zsut felkértem keresztanyai szerepkör betöltésére, ugyanis őt találom erre a feladatra a legalkalmasabb személynek. Nagyon örültem neki, amikor igent mondott. Már csak a keresztapa kiválasztása van hátra s jöhet Dorka baba keresztelője januárban.
Nagyon jól telt az este, nagyon régen voltam itthonról ennyi időt távol, nagyon fura volt, de a végén már hiányzott a babám s jó volt újra itthon lenni és szopi közben magamhoz ölelni a kis Drágámat. 

1 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy kicsit kiruccantatok. Ez kell és ne is érezd rosszul magad miatta, mert kell neked is szusszanni egyet, s főleg így, hogy nyugodt lehetsz, hiszen Édesanyáddal nagyon jó helyen van Dorka baba :)

    VálaszTörlés