Összes oldalmegjelenítés

2012. február 24., péntek

Diagnózis

Először is nagyon szépen köszönjük a sok-sok jókívánságot, a gyógyulással kapcsolatos rengeteg pozitív energiát és a gondolást!
Diagnózis: Krisz: durva tüdőgyulladás, Liz: mellhártyagyulladás, Dorka: szép, aranyos, türelmes leányzó.
Itt tartunk most. Mit nekünk megfázás, orrfolyás vagy egy kis torokfájás, ha ilyen brutál betegségeket is el lehet kapni? Nem kis pályázik a családunk, bumm bele a lecsóba.
Történetünket folytatom onnan, hogy Krisz elment röntgenre, ami egy női tenyérnyi nagyságú, lágy szövetű valamit mutatott ki a szívcsúcs alatt pár milliméterrel. Visszament a körzeti dokihoz másnap, ám mivel a jogsija is lejárt cirka 2 hónapja, így nem tudta kivárni a sorát, elment okmányirodába vezetői engedélyt csináltatni, mivel csak csütörtökön volt ügyfélfogadás. Legalább az ideiglenes jogsi meglett. Ma reggel készült 7-re dokihoz, ám mivel én is szarul voltam felkelés után, megbeszéltük, hogy elmegyünk együtt ... s jön a következő csavar, mivel Krisz rokonsága is dögrováson van, így Dorkát nem tudtuk kire hagyni. Így pofátlanság ide vagy oda, felhívtam a dokinkat és megbeszéltem vele, hogy 9-re odamegyünk, ugyanis nem akartam Dorkástul millió tüsszögő-prüszkölő, köhögő, krákogó, lázas és egyéb nyavajával küzdő ember között héderezni fél napot. Szóval odaértünk, így, hogy meg volt beszélve, negyed órát vártunk s millió tüsszögő-prüszkölő, köhögő, krákogó, lázas és egyéb nyavajával küzdő ember között. Majd megvizsgáltak mindkettőnket, elmondta a diagnózisokat, felírt az uramnak egy lórugást, nekem egy homeós cuccot - Sinupret - a szoptatás miatt, Dorkát agyon dicsérgették, szeretgették és eljöttünk.
Itthonról felhívtam a gyermekorvost, hiszen jön a hétvége és nem igazán tudom, hogy Dorka most hol tart?! Elkapott-e valamit vagy kezdődik-e vagy abszolút semmi ok az aggodalomra ... mindenesetre nem akartam segítség nélkül maradni a hétvégére. Nem vette fel a telefont, de !!!visszahívott!!! kétszer is! Mondtam neki, hogy végül is nagy gond nincs, csak minimálisan folyik az orra, néha köhög, sokat tüsszög, néha hőemelkedése van, de ezt betudom a fogzásnak ... szóval szerintem nincs gond. Mindenesetre megnyugtatott, ha bármi gond van, hívjam fel és segít. Zsu után az orvos is azt tanácsolta, vásároljak Ceboin-cseppeket, ez C-vitamin. Gyerekeknek 5-10 csepp naponta, felnőttek is fogyaszthatják, ezzel a megelőzésre gyúrunk. Lázcsillapítónk mindig van itthon: Germicid C és Nurofen. Amennyiben köhögne vagy lázas lenne, akkor hívnom kell a dokit, meghallgatja a tüdejét. Bár hozzátette, hogy lázcsillapítón - ami van - és orrcseppen kívül nem tud felírni még egy 4,5 hónapos babának mást. Én az orrcseppel nem vagyok kibékülve, nem használom, bár most kipróbáltam, meg is lett az eredménye, ami kifolyt volna, az visszafolyt és úgy fájt 2 napig az arcüregem, a fejem, hogy még a nézés is fájt, majd akkor lett jobb, amikor tudtam fújni rendesen az orrom. Úgyhogy maradunk a sokáig nagyon ellenzett orrszívó-porszívónál, az tuti kiszív mindent. Ezen kívül hozattam Krisszel Izlandi zuzmót a torokfájásra. Szóval így zártuk a délelőttöt. Illetve kaptunk egy javaslatot:
S mi megfogadtuk a tanácsot, maszkot hordunk itthon. S jobb, vagy csak a tudat ... hogy ezzel is óvjuk a gyereket. A dokik - körzeti, gyerekorvos - szerint egyik, nálunk jelentkező betegségekkel szemben teljesen védtelen egy baba, ráadásul nagyon köhög mindkettőnk. Így veszélyes Dorkára nézve. Lehet sokan túlzásnak tartják, mi megelőzésnek ítéljük meg. Emellett most a fertőtlenítőt is használjuk kézre.
A képeken, amennyire szarul néz ki anya és apa, legalább annyira szarul is érzi magát. Dorka viszont nagyon édes és nem érti ezt a két őrültet, mit csinál vele és különben is, hol vannak a szülők. Az esti játéknál már le kellett vennem a maszkot, mert hiába ismeri meg a hangom, mégsem a megszokott arc van vele szemben. Hozzáteszem, hogy a hangom most inkább egy jól meglett transzfesztitáéra hasonlít, mintsem a régi mélyen 'csilingelő'-re. Krisz parkolópályára került még egy hétre, most már nagyon elege van a 3 heti kényszerpihenőből, viszont jó hír, hogy nála minden évben télen jön elő betegség, igaz akkor a töréstől a megfázásig minden egyszerre, ezzel letudja az éves kötelező táppénzt.
Szóval éljük a mindennapokat, tőlünk megszokott szokatlan módon, de így jó most.
Dorka egy tünemény, azt nem mondanám, hogy türelmes, de nagyon szeretjük és nagyon úgy néz ki, hogy ő az egyetlen ép-, elméjű a családban.


1 megjegyzés:

  1. Húha, ez igen! Hogy hoztátok össze? :) A lényeg, hogy tudjátok, miből kell kigyógyulni és szerencsére a kis Dorka jól van.
    További kellemes lábadozást kívánok nektek! Gyógyuljatok meg mihamarabb!

    VálaszTörlés