Összes oldalmegjelenítés

2012. február 22., szerda

Dögrováson

Mindenki dögrováson van. A családi arány 2:1,5: vagyis anya, apa totális offon van, míg Dorka csak félig betegeskedik ... vagy csak miattunk, tápos szülők miatt nyűgös és nagyon bújós, nem tudom. Vasárnap kezdődött Krisznél a taknyosság - ez nem nátha - ugyanis szó szerint az van, amit mondani szoktam: taknyunk-nyálunk egybefolyik ... s most még nagyon disztingváltam. Tegnap este az uram más hőmérsékleti rekordokat döngetett: 39,8 fokos lázzal nyomta az ágyat, amíg anya csak 38,7-tel tett-vett a konyhában, Dorka körül, a fürdőben és itt-ott, mert muszáj. Apának gyógytea, tiszta ágynemű, lázmérés, gyógyszer stb kell, Dorkának tiszta pelus dukál, játszani kell vele, miközben nagy mosollyal és 100 taknyos papírzsepivel ülök a játszószőnyeg szélén, mert közelebb nem nagyon akarok menni hozzá, féltem nagyon. Igazából csak akkor veszem fel, ha nagyon muszáj. Közben megszakad a szívem, hogy bújna ő és várja, hogy mikor kapcsolok megzabálom üzemmódba és eszem meg a nyakát, a pocakját, mindenét ... de hát nem lehet. Alapigazság: anya nem lehet beteg, jobban mondva eddig engem tényleg elkerült minden nyavalya. Én 10 éve se voltam ilyen szarul. Akkor jött ki igazán, amikor letettem este Csillagomat aludni ... letaglózott ez a nyavalya, fájt mindenem. Oscilococcinumot szedek, homeopátiás bogyó, Krisz kapott erősebb lórugásokat. Ráadásul visszautalták röntgenre, mert azt hitték el van törve bordája, nem csak zúzódása van. Na, kiderült ma, egyik sem nyert: a szívcsúcs alatt pár milliméterrel van egy női tenyérnyi folt, amit holnap megy kivizsgáltatni. Még az a szerencse, hogy nincs semmi gond. 
Nagyon szar ez az állapot! Amikor el van dugulva minden testnyílásod az orrodtól kezdve a füleden át minden. Ma állítólag tízmilliós nap van, ami annyit tesz, hogy amire ma gondolunk, az tízmilliós erővel hat. Hát én kurvára koncentrálok a gyógyulásra és hogy Dorka meg ne fertőződjön. - hozzáteszem, az egyik tv csatornán csak milliószoros nap volt szóval mindenki döntse el maga az igazságot - mindenesetre ma gondolni kell és én nagyon gondolok. Ráadásul holnap mérlegelésre kell menni Életkével, babakoncertre is holnap lett  volna, hát ez is kimarad most. 
Nem értik meg, amit már ezerszer elmagyaráztam, hogy úgy ne jöjjenek hozzánk babalátogatóba fél órára se, ha valakinek valami nyavajája van. Olyan se, aki csak érzi, hogy beteg lesz, vagy már beteg. Nem értik azt sem, hogy nem tudok a szoptatás miatt antibiotikumot beszedni, ha komolyabb gondom lenne és már a homeopátia sem hatna - bár nagyon bízom benne - és azt sem értik ezzel párhuzamosan, hogy Dorkának se tudok nagyon segíteni, hiszen csöppöknek alig van valami, mait lehet adni teljes biztonsággal ha beteg lenne. Persze vannak láz- és fájdalomcsillapítók, de egyáltalán nem akarom teletömni vele aranyomat, illetve az folyamatos orrszívást is rühelli már. Egyértelmű, hogy ki hozta be a betegséget, csak azt nem értem, hogy eljön "Dorkanézőbe" és rá 2 napjára telefonál, hogy én ilyen meg olyan szarul vagyok, ugye nem kaptátok el ... ja, már akkor is szarul voltam, amikor nálatok voltam ... most mit mondjak erre?! Nem látszódott rajta semmi. Letisztáztam az érintettel a dolgot ma délelőtt, megértette, megértette, ha nem, úgyis jó. Mindenesetre ma már nem engedtem fel. 
Túljutunk ezen is és kérek mindenkit, aki olvas, hogy gondoljanak ránk ma, mert van a sokszoros nap, hátha segít. :)

6 megjegyzés:

  1. Jobbulást az egész családnak, remélem hamar túljuttok a bacikon!

    VálaszTörlés
  2. Szedjetek sok C vitamint és igyatok hagymás-almás teát!

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi jobbulást kívánunk KisBóbival együtt milliószorosan!! Mindemellett reméljük, hogy Krisznek sincs olyan baja (a röntgenesre gondolok), ami miatt aggódni kellene!

    VálaszTörlés
  4. Na, én tiszta örömtől duzzadó voltam tegnap, s épp a milliószoros nap aranyozta be az egészet, ti meg dögrováson... remélem, már jobban vagytok, gyógyultok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak vagytok lányok és pocakban lévő kis pajtások! :)Igyekszünk kijönni ebből a szarságból. A népi gyógyászattal próbálkozom, leírom egy bejegyzésben, hogy jártam! :)

    VálaszTörlés