Összes oldalmegjelenítés

2012. február 1., szerda

Tejgond megoldva

A tejecskés múltkori nagy probléma kipipálva. El kezdtem inni a Mecsek tejszaporító teát és garantálom jobb, mint a homeós bogyó. Én ízesítés nélkül nem tudom elfogyasztani, ezért cukrot és citromlevet is teszek hozzá  kiváló az íze. Javaslat szerint napi 3-5 filterrel kell elfogyasztani belőle a kellő hatás elérése érdekében. Én hárommal kezdtem és éreztem a jótékony hatását. Általában a gyógynövényes dolgokkal úgy vagyok, először a kevesebb előírást próbálom be, majd ha nem használ, jöhet a nagyobb adag. Szerencsére nem volt rá szükség. Dorka pocakja is jól bírja, semmi gondja nincs és nálam a cicigondok helyrejöttek 2 nap alatt. Újra van tej és jobb,  mint újkorában. Hozzáteszem a multifunkcionális mivoltomból visszavettem egy lépést, mert ha ketté szakadtam volna se tudtam volna mindent megcsinálni, meg nyilván "... belőled kettő? Akkor én elköltözöm és csak az egyikőtöket viszem magammal meg Dorkát!" - Krisz kijelentése sem győzött meg a klónozásom helyességéről, szóval nem tornázom, legalábbis nem minden nap. A dokim sietett segítségemre, mert hát tudjuk a védő néninkről alkotott véleményem, inkább a nőgyógyászom kérdeztem meg, akit bármikor, bármilyen kérdéssel zaklathatok a nőgyógyászati gondoktól a gyerekgyógyászatig mindennel kapcsolatban igyekszik segíteni, ha ő nem tud megoldást, akkor megkérdez mást, visszahív és úgy ad tanácsot. Nagyon lelkiismeretes pasi. 
Szóval elmondtam neki, mi a gondom, megkérdezte mennyit pihenek, mondtam, hogy mivel dolgozom ismét, igaz itthonról, így semmit sem szinte - egyébként most pihenek, miközben írom a bejegyzést, bár mindezt állva teszem, mert a tejberizs és a Dorka kaja épp fő mellettem, Bubus alszik -, majd jött a fél órás hegyi beszéd a pihenés fontosságáról és az anyaság mibenlétéről, miután lezárta a monológot nyögte ki, hogy a tornát hagyjam abba, mert az izzadás nagyban befolyásolja a tejmirigyek kiválasztását és ettől apadhatott a tejem. Azt már hozzá se mertem tenni, hogy itthon gyártott 2 literes teli ásványvizes flakonos cuccal nyomtam Réka tanácsára ... na hát erről ennyit, meg a tanácsról is, ez sem egyetemleges. Az ilyen tápos kismamáknak, mint én, nem való a Réka-torna.
De fel a fejjel, hiszen a 2 heti aktív torna meghozta az eredményt a kemény fenék és comb terén. :)
S Dorka így annyit cicizik, amennyit csak akar, illetve amennyit anya enged neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése