Összes oldalmegjelenítés

2012. április 9., hétfő

Dorka első nyuszija - full lázzal -

Vasárnap reggel megérkezett Dorka első nyuszija. Korán reggel eldugta a lakásban a fajátékokat, a csokoládét, amit aztán megkerestünk és nagyon örvendtünk neki. Majd gyors készülődés után indultunk Devecserbe Bogi és Bori látogatóba, ami nagy örömmel töltött el, hiszen Bogit az esküvőnk óta nem láttam, ahol koszorúslányom volt, Boriban még csak képek formájában gyönyörködhettem. Anyuka és tündéri lánya szuperül néznek ki, s nagyon-nagyon jó volt látni őket, beszélni velük kicsit. Sajnos sokáig nem tartott a látogatás, hiszen Dorka már éhes volt és indultunk haza vásárhelyre. Mamiéknál már nagyon nyűgös volt a csajom, nyekergett folyamatosan, nem akart enni és sehogy sem volt jó, bármit csináltunk vele, görbült a szája lefele. Pedig olyan szép nyuszifészek várt minket millió-féle ajándékkal - az általam nagyon utált - Hello Kitty-s homokozótól elkezdve a csokin keresztül az ágyhuzatig és a tündéri kis cipőig minden volt! Annyi mindent kapott Dorka, hogy alig győztük kicsomagolni, majd jöttek a kereszt apjáék, akik szintén hoztak meglepit Angyalékkal együtt. Mindenkinek nagyon szépen köszönünk mindent! Annak ellenére, hogy Dorka már a nyűgösségtől és a hisztitől magáról se nagyon tudott kipróbáltuk a hintát, ami nagyon tetszett neki, majd anyát visszavittük rehabra és elindultunk vissza Győrbe. Mire hazaértünk Dorka még rosszabbul lett és csak záporoztak a könnyei. Gyorsan megfürdette Krisz és esti szoptatás közben megmértem a lázát. 39,6-ra kúszott fel a szombat esti 38,8 után. Vasárnap reggel semmi baja nem volt még induláskor, de ahogy a mamiéknál telt-múlt az idő, egyre melegebbnek éreztem már a homlokát. Betudtam a fogzásnak és nem is nagyon törekedtem lázcsillapításra, hiszen az ügyeletet felhívva azt az infót adták, hogy 38 fokig nem kell gyógyszeres vagy kúpos kezelés, hadd égesse a gyerek magából a bacikat ha vannak. Ha nincsenek és tényleg csak a foga kíntatja meg ennyire, akkor sincs teendő. Gondoltam akkor jó, mert azon kívül, hogy lázas volt, minden rendben volt. Evett-ivott rendesen. Mindenesetre este már adtam neki háromnegyed Germicid kúpot, majd 2,5 ml Nurofen Baby-t, így hatott és egy óra múlva már csak 37 volt a testhője. Vasárnapi katasztrófa kedv után ma reggel ismét láztalan volt, jókedvű, mosolygott apa locsolása után, majd anyósomékhoz mentünk ebédre, utána egy hatalmasat aludt kint a jó levegőn, ébredés után nem akart már enni és kicsit meleg volt a fejecskéje, viszont a kedve nagyon jól alakult. Elindultunk Tényőre, ahol apám testvérei jöttek össze a gyerekekkel mamáméknál és mivel még mindig van olyan rokon, aki nem látta Dorkát, így bepótoltuk ezt és itt is begyűjtöttük az ajándékokat. Egy óra elteltével Dorka ismét nyűgös lett és újra belázasodott ... még Zsuékkal volt megbeszélve a találkozó, de hozzájuk már nem jutottunk el. Hazafele ügyeletes patika felé vettük az irányt, vásároltunk lázcsillapítókat és Chamomillát - homeós bogyó, írok róla majd -. Itthon aludt Dorka egyet, vacsi után ismét lázasnak éreztem, majd igazolta a lázmérő is. Gondoltam már leszarom az ügyeletet, akikkel napi kapcsolatban állok már. Beviszem. Liezen-Mayer úti terhesgondozóban van az orvosi szoba, ahol alaposnak cseppet sem mondható ellátást kaptunk gúnyos megjegyzések közepette, miszerint a 38,8 fokos hőt inkább hőemelkedésnek mondanák, mint láznak ... és szervusz Julis felkiáltással kiraktak minket, miszerint egyszerre jön 4 foga, mit várok ... na hát okosabbak és gyógyultabbak nem lettünk ... plusz infóként megkaptam, hogy a dokinő inkább hisz a vírusokban, mint holmi fogzásban, mégis ez van a zárójelentésre írva. Mindenesetre megjegyeztem, hogy 3 napja lázas a gyerekem - ma délelőtt nem, de ezt leszámítva folyamatosan - és megnézem azt a felnőttet is, aki 38,8-nál vígan, frissen, üdén csinálja a mindennapi dolgait. Nagyon fel voltam háborodva. Szóval nincs gond a doki szerint, mégis lázas azóta is Dorka, úgyhogy kapja a kúpot és a Nurofent felváltva. Dentimox-szal kenem az ínyét, bár a Chamomilla sokkal jobbnak bizonyul. Mindenesetre holnap felhívom a gyerekorvost is, nézze meg ő is.
Így telt el Dorcusunk első nyuszija. Jó lenne, ha a nyuszi tojna neki egy fogacskát és ennyivel könnyebb lenne az élete.

3 megjegyzés:

  1. 38,8 inkább hőemelkedés, mint láz?! Hú, na itt küldtem volna el a dokit a jó büdös francba! Úgy tűnik, a diplomához nem osztottak neki észt.
    Szegény Dorka, jó durva, hogy egyszerre 4 foga jön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy a 38,8-at nem csak én ítélem láznak ...

      Törlés
  2. Nekem a Fogolaj-at ajanlottak, allitolag 20ml es olyan uvegcsebe van mint az illoolajok. Egy kinti magyar anyuka ajanlotta, de neki is otthonrol hoztak, egy eves a kislanya es allitolag vegig ezzel kentek neki. Tobbet nem tudok rola...talan egy probat meger. Dorkanak jobbulast es a 38;8 - EGYERTELMUEN LAZ!!! Puszi, Petra

    VálaszTörlés