Összes oldalmegjelenítés

2012. április 23., hétfő

Kedves Szakácsasszonyság!

A blogból egy kis kitérő és mindenkinek nagyon-nagy szeretettel ajánlom a blogot:
http://elsoreceptjeim.blogspot.com

Szóval Kedves Szakácsasszonyság!
Megkésve, de millió köszönettel írom e levelet, hiszen ezek a húsvéti csibék a mi konyhánkban is életre keltek tojásostól, töltelékestül, mindenestül. Arról nem beszélve, hogy eszméletlen finom és hiper-szuper jó nézett ki. Dorkám egy gyors "ebböe-brüüe"-vel konstatálta a kreálmányokat. Ne kérdezd, mit jelent, fogalmam sincs, majd ha nagy lesz megkérdem tőle.
A vendégeink kisebb ideg-összeroppanást kaptak, amikor meglátták a csibéinket, amikor elmeséltem nekik, hogy mennyire nagyon egyszerű elkészíteni, lehidaltak. S tényleg nagyon egyszerű. Én nem tettem be a hűtőbe a krémet, hanem a sonka köré sorakoztattam a baromfikat, amiket ráültettem egy fűtálra s így kerültek be a hidegre. Nem folyt szét, nem esett szét, tökéletes volt!
Amellett, hogy a mosogatnivaló szinte nulla, azért szeretem a receptjeidet, mert ahogy leírod, tényleg úgy kell pontosan megcsinálni és annyi összetevővel, ahogy itt szerepel.
Köszönöm még egyszer ezt a húsvéti csodát! Várom a további jó ötleteket!
Hű rajongóid: Liz&Dorka ... és a bizonyíték:





5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elkezdtem a blogomat, ha gondolod olvasd el :)
    http://kisnyuszko.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy, hogy átküldted a linket! Olvasni foglak!

    VálaszTörlés
  3. Semmit, most hívtam, nem vette fel a telefonját, úgyhogy remélem azért nem elérhető, mert otthon vannak! :)

    VálaszTörlés