Összes oldalmegjelenítés

2012. április 19., csütörtök

Megszületett Pacus!!!!

Még nem hivatalos az infó, mert nem az érintettektől tudom, hanem a szülésznőtől, Beától - akinél én is szültem -,  reggel megkértem, hogy vigyázzon nagyon rájuk.
Szép, egészséges és Dórival együtt nagyon jól vannak. Ha már tudok többet, jelzem!!!!!!!
Éljen, éljen, éljen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÚJ INFÓ: 15:34-KOR 50 CM-REL ÉS 3130 DEKAGRAMM!!!!!!!!!!!!!
A többit majd DóriAnyu elmeséli!

16 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok Pacus érkezéséhez Dóriéknak!:)

    Jó egészséget és Sok boldogságot így hármasban nekik!:)

    És sok-sok tejecskét!:)

    Köszi az infókat Aliz:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Ezek szerint a súlybecslés egész jó, nekem a 37 hetes méret 3kg és 50 cm :-D
    Követem a blogokat továbbra is a részletekért :-D
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem írok többet a születésről, majd Dóri elmeséli, mi hogy történt, ez már az ő reszortja :) Biztosan hamarosan jön a szüléstörténettel!!! :)) Én már nagyon várom! További jó olvasást! Puszi

      Törlés
  3. Éppen kintről jöttünk be a fiúkkal és ideültem hogy van-e újabb infó,és jókor csüccsentem ide:P:)

    Tökéletes bébi:)

    VálaszTörlés
  4. Ó, de jó!!! Mosogatás közben végig az eszemben voltak és gondoltam rá, még félhangosan ki is mondtam, hogy "Nyomjad, Dóri!" Erre most leülök takarítás után, Bori alszik és olvasom, hogy megszületett miközben mosogattam :) Gratulálok nekik, fantasztikusak, s alig várom a születéstörténetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész nap Dorkával vertük a tam-tamot, miközben azt kiabáltuk, mint a félőrültek, hogy hajrá Dóri, hajrá Ádi! :)))

      Törlés
  5. Uristen, annyira rendes vagy , hogy szoltal nekem is:))) Annyira orultem, nem tudom, hogy megkoszonni...en meg ataludtam az egeszet...:(((( Istenem, ugy sirok....es olyan BOLDOG VAGYOK!!! Minden jot es egeszseget kivanok nekik:) Isten hozott PACUSKA!!! :))) Puszi,Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Beszéltem velük, hiper-extra-szuper jól vannak! :)

      Törlés
  6. Jaj Liz, csak most tudtam ideülni! Annyira örülök és olyan nagyon kíváncsi vagyok minden részletre, hogy mindjárt kilyukad az oldalam! Szinte még most sem hiszem el, hogy itt tartunk! Nagyon-nagyon örülök, remélem személyesen is mielőbb elmondhatom Nekik és láthatom Őket! Sok-sok puszit küldünk Nekik, minden Bóbita, aki csak itthon van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyosak vagytok! Holnap átadom nekik személyesen ... az összes Bóbita nevében! Hajrá AnyaBóbita, most ti következtek! :)

      Törlés
  7. Már alig vártam, a híreket, nagyon oda voltam egész délután! Drága Dorcinak nagyon fáradt volt a hangja, de végtelen boldogság is áradt belőle! Hatalmas ölelés és sok puszit küldök nekik!! Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp most mondtam neki, hogy teljesen más lett a hangja! Belépett ő is a táborba, így hivatalosan megkapja a DóriANMYU kitüntetést! :) Majd egy bejegyzést ennek szánok!!!! :))))) Lassan eljön a ti időtök is Pingvinkével! S Dóriék biztosan nagyon fognak örülni ennyi jó ember ennyi hihetetlen nagy szorításának!

      Törlés
  8. Jaaaj, ez szuper jó hír! Örülök! Jó váratlanul jött Ádám :D Szép nagy baba lett :D Alig várom Dóri beszámolóját! Ha beszélsz vele puszilom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap átadom a te puszidat is! :)
      Egy ilyen csöpp csajból ilyen nagy baba ... csoda és egy hős, hogy végigcsinálta.

      Törlés