Összes oldalmegjelenítés

2012. április 19., csütörtök

Pacus csomagol, megindult megnézni anyát, apát

Tegnap este Dóri a következő smst küldte - szó és betű szerint - 22:59-kor:
"Elfolyt szerintem a magZat, hívhatlak?"
Hát mit mondjak ... egyből kaptam két infarktust, annyira elkezdtem izgulni és olyan boldogság futott át rajtam, hogy elmondani nem lehet! Gyorsan felhívtam, hogy azonnal menjenek be a kórházba, nincs se borotválkozás, se semmi. Azóta egy szemhunyásnyit nem aludtam, szerintem ők sem. Hajnali 3 óta baromira fáj a hasam és a derekam ... asszem ezt a gyereket együtt szüljük meg! :)
Reggel 6:20-kor a következő sms jött:
"Szia, még egyben. A fájások is csak 2 órája vannak, most már erősödnek. Majd jelentkezünk, ha már 3-an leszünk. Hat majdnem 20.-a lett boszikám. Puszi"
A majdnem 20.-a azt jelenti, hogy hetekkel ezelőtt, amikor beszéltünk, álmodtam a szüléssel és április 20-ra esett a dátum, ugyanígy napközben. Dóri édesanyja is huszadikát jósolt!
Mindenki nagyon szorítson nekik és sok-sok pozitív energiát küldjetek!
Gyere Pacus, már nagyon várunk!!! Segíts anyának, hogy minél gyorsabban túl legyetek ezen az úton!
Dorka is türelmetlen! Aliznak már baromira fáj a pocakja és a dereka, úgyhogy siess Kis Csillag! :)

14 megjegyzés:

  1. De izgalmas, várom nagyon a híreket :-D
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint tudok fejleményeket írok! Most már jönnek neki szépen a fájások, ügyes csajszi és Pacussal együtt a legszuperebbek lesznek!

      Törlés
  2. Szorítunk mi is, nagyon köszi az infókat!
    Jujj, de izgalmas!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy szeretnék neki segíteni, megkönnyíteni a dolgát ... de nem lehet.
      Baromi lassan megy az idő itthon :) Szegény Bandyt el tudom képzelni otthon ...

      Törlés
  3. Tegnap a sote2-n is nagyüzem volt, voltam ctgn, és a dokihoz bementem a szülőszobára, volt ott minden, császár, rendszeres fájásokkal érkező 34 hetes kismama, szóval pörgős volt, biztos a kettős front

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos a front is közrejátszott :) igazad van. Hozzáteszem viccesen, hogy épp tegnap mondtam Dórinak, hogy Pacus szépen várja meg, hogy betölti a 37. hetet és akár jöhet kifele is. Ma 37 hetes :)))))

      Törlés
    2. tegnap nekem is 37 hetes méreteket mértek pedig 36+0 voltam, jövő szerdán töltöm a 37. hivatalosan, kíváncsi vagyok, hogy alakul,de megmondom őszintén, én is örülnék, ha épségben kint tudnám a babát.(bár a doki nem lesz jöv. héten, de akkor is :-D)

      Törlés
    3. Emlékszem nem is olyan rég mindent megadtam volna azért, hogy előbb érkezzen Dorka. Mindent megtettem a Tonictól a lépcsőzésig át a homeós bogyókig, mindent ... de csak kivárta, sőt, még rá is húzott majdnem 3 napot. :) A babák tudják mikor kell érkezni. :) Sokan azt mondják, hogy a 37. héten a legoptimálisabb szülni.

      Törlés
    4. A tonicról még nem hallottam :-) Egyik ismerősöm is mindent megtett, szex, bábakoktél, lépcsőzés, takarítás, és semmi, pár nap múlva jött a baba, kemény menet volt, mert nagy volt (4,5)

      Törlés
  4. Szia Alíz és Dorka!

    Ne haragudj hogy így ismeretlenül írok de Renától(Martina és Levi anyukájától) találtam rátok,és így Doriékra is!
    Kb. 2hónapja követlek titeket,és nagyon ügyesen,aranyosan telik a hétköznapotok a pici lánnyal!:)
    Sok erőt,kitartást kívánok Dóriéknak is,és megy a sok sok drukk,bár ahogy íz írásaiból megismertem Dórit nagyon talpra esett ügyes csaj Ő is:)

    Ui.:Ha lehet és nem gond szeretnélek titeket olvasni.De ha nem akkor szépen csendben ígérem távozom:)
    Rena listáján ott vagyunk mi is a fiúkkal,lecsekkolhatsz minket ha úgy nyugodtabb leszel:)

    Előre is köszi,és mennek a drukkok Dórinak és Pacusnak!:)

    Sziasztok! Üdv GG és a minik!:)

    Sziasztok csajok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök nektek!!!!! Dehogy gond, hogy olvasol!!!!!
      Puszi nektek!

      Törlés
  5. Szülőszobán vannak már! :))))) Most már csak azt írom le, ha megszületett Pacus, a többi Dóri feladata lesz! :)
    Szorítunk Drágáim és nagyon veletek vagyunk minden percben!!!!

    VálaszTörlés
  6. rendben, várom nagyon az infókat, főleg a súly-hossz dolgot, mert nekem is kb. olyan méreteket mértek.

    VálaszTörlés
  7. Én is magyon izgulok értük! Épp tegnap mikor sétáltunk beszéltük, hogy jó lenne, ha Ádi a jövő héten érkezne..... hát majdnem teljesítette Dóri kérését :))
    Amikor reggel láttam,hogy üzent elkezdtem izgulni, amikor pedig elolvastam, hogy mi újság nagyon boldog lettem. 8 körül beszéltünk Bandyval, de akkor még otthon volt, annyit mondott, hogy 3 perces fájásai vannak Dorcinak. El sem hiszem, nagyon szorítok nekik, és egész nap a telefonkat lesem :D Rita

    VálaszTörlés