Összes oldalmegjelenítés

2012. május 20., vasárnap

Kis Nyuszkó megindult reméljük megnézni anyát, apát

Tegnap este egyik olvasóm hagyott egy üzenetet Facem-en, hogy aszt hiszi megindult a csemetéje kifele. Bízzunk benne, hogy nem kíntatja meg anyát és gyors, fájdalommentes szülése lesz Vivinek. 
Írta, hogy már nagyon fáj ... de rendszertelenek, aranyomat nem akartam elkeseríteni, hogy higgye el, ez még nem fáj :) Május 15-re volt kiírva, eredeti dátuma május 19 volt, de módosították. Ezek szerint az első kiírás volt a nyerő.
Itt az üzenet:

    • azt hiszem itt van
      jönnek a fájások, de rendszertelenek de nagyonfájnak
  • 12 órája
    • mostantól írom,hogy mikor van, ha rendszerességet látunk, megyünk.
    • mert mostmár tényleg nagyon fáj.

Egy szó, mint száz, mindenki egy hatalmas energiagömböt küldjön nekik. 
Petra, neked meg ahogy írtam, küldjük a nagy-nagy energiahullámokat, de ha az óceánon innen lennél, sokkal gyorsabban elérne hozzád, így viszont a Bermuda-háromszög elnyeli ... :(
Most már aztán tényleg te jössz.

6 megjegyzés:

  1. Mennek a drukkok Nyuszkónak,anyának és apának!:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Megérkeztem reggel 8 50-kor :) 3.68 kiló vagyok és 51 centi! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Liz, komolyan annyira orulok, hogy vegre megszult Vivi..mert ot mar tenyleg sajnaltam...de mostmar biztos o a legboldogabb anyka:) es nagyon remelem hogy a kovetkezo en leszek...holnap megyunk 10re dokihoz, remelem mond vmi biztatot:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Nyuszkónak, Anyának és Apának!
    Líz, lassan olyan leszel, mint egy szülészeti tudosító, de szerintem ez olyan aranyos és hálás dolog......... szerintem mindenki készül,hogy megírhassa neked, hogy indul a kórházba :))))))

    VálaszTörlés