Összes oldalmegjelenítés

2012. július 17., kedd

Dorka megmondta első és második felvonás

Anya ül a laptop előtt, próbál posztolni, ám mivel anya tervez, Dorka végez címszó alatt élünk, így nem tudom befejezni a két hete elkezdett írást, de ezt a rövid nüanszot most meg kell osztanom veletek:
Szóval anya ül a laptop előtt. Dorka a térdemen keresztül mindenképp fel akar mászni az ölembe, ám akadályozom gonosz trollanya létemre. 
Kiabál torkaszakadtából, hogy "néni, néni, néni, néni, néni" - minden nőnemű, vagy általa annak gondolt dolog "néni" -. 
Mondom neki, idefigyelj te cafka, apának tudod mondani, hogy "Áphú", a mamáknak, hogy "mama" a papáknak, hogy "papa", még basszus Majának is van neve: "Mamu", akkor az anyát miért nem tudod kimondani? Mond szépen anya, anya, anya, anya, anya, anya. 
Na ki vagyok én?
Dorka: "Picsa"
Erről ennyit! Azt hittem ezen túllépett már, de úgy néz ki mégsem.

Másik történet szintén Dorka megaszonta címen:
Anya és apa hevesen vitatkozik egy céges dolgon, valami olyan nagy dolog, hogy hány tollat használtunk el és miért nem lett leírva ... szóval tök hülyeség, de mi ilyenen is vérre menő harcot vívunk.
Erre Dorka felpattan ülő helyzetből, csípőre teszi mindkét kezét - kapaszkodás nélkül áll szottyos seggel a szoba közepén, összeráncolt homlokkal - és közbekiabál:
"Apánakigazavan" így egybe.
Azt hittem rosszul hallok, rámordulok Kriszre, hogy hülye vagy, mit beszélsz? Már nézem az arcát, erre újra Dorka leosztott: "Apánakigazavan". Azt hittem megszakadok annyira röhögtem, közben azt se tudtam hova legyek a döbbenettől. Szóval ilyen hangokat használunk egymás után, ami lassan kezd értelmet nyerni.

6 megjegyzés:

  1. Picsa trollanya, de röhögök :)))
    Véda is, amint meglát a laptop közelében,már jön, hogy Kákátááááá, kákátáááá és nyomatja a hülye kacsatáncot napestig :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorka imádja a kacsatáncot járni! Beindítom és rázza a fenekét.

      Törlés
  2. Nagyon aranyos lehet :) Elég vizuális típus vagyok,szóval elképzeltem :)

    VálaszTörlés