Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 26., vasárnap

Mai napi okosság sünivel

Mivel Dorka bő 8 hónapig abszolút semmilyen gyümölcsöt nem volt hajlandó megenni, sőt a szájába sem venni, így most nagy kreatívkodás megy, hogy minden stimmeljen és a szeme előbb kívánja meg a táplálékot, mint a pocakja. A fogzás miatt nem eszik túl jól, ám a gyümölcs most favorit lett. Az alma kivételével gyakorlatilag bármi jöhet neki bármilyen mennyiségben.

Eddig csak a citrommal volt úgy, hogy ketté vágtam neki és magába megette, ezt 4-5 hónapos kora óta tette, na most erről is leállt. Aztán jött a lakás minden pontján elé rakott gyümölcs, hátha felveszi és játékból megeszi ... na, ahogy én, úgy ő sem próbálta be. Viszont nemrég láttam egy jópofa sünit, amit én is elkészítettem ma Dorkának és be is falta.

Körte a süni teste, a tüskék szőlőből és fogpiszkálóból vannak, a szemei szegfűszeg, az orra mazsola.
S íme egy jóllakott majdnem 11 hónapos csajszi, aki azóta is MEGY!!!!!!!
Ha nagyon siet, mert valami őrült fontos dolga van, akkor még négykézláb közlekedik, de ha ráér a tennivaló, akkor már kétlábas!!!


12 megjegyzés:

  1. De jóóó! Marha kreatív vagy, nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Szuper a sünid, lehet nekem is ilyet kéne csinálni magamnak, szívesebben enném a gyümölcsöt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem halra és zöldségekre van tippem, majd szólj, ha ezeknek kell reklám! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy és kreatív!! Okosság volt Tőled ez a süni, az már biztos! :)

    VálaszTörlés