Összes oldalmegjelenítés

2012. október 14., vasárnap

Összefüggések

Dorka kis agya kapcsol:
Kapott a húgomtól egy überfasza gumicsizmát szülinapjára. 
Mondtam Dorkának, hogy milyen szuper a csizma, ebben aztán lehet vízben futkározni majd! Nagyot mosolygott, majd amikor fürdéshez készülődtünk, hozta a gumicsizmát, hogy húzzam fel a lábára, hiszen azt mondtam neki, hogy ebben lehet vízben trappolni.
Ha sír Bori baba, megcumiztatja.
Ha másik hangon sír, átadja a maminak, hogy vigasztalja meg. Krisz a héten mondta, hogy tudja a gyerek már most, hogy hova kell passzolni a bőgő csemetét.
Bori baba mellkasát, ha megnyomjuk, hangot ad ki - sír, nevet, kéri, hogy ölelje meg - azóta, ha bármilyen gyerek érkezik, előszeretettel nyomkodja a mellkasát és ártatlan szemmel kérdi: "Mosmé?" - gondolom, hogy most miért nem sír? pl. -. Ez Ádámnál kezdődött, azóta is tart.
Szemét. Ez a szó nálunk akkor hangzik el, ha a kukába ki kell dobni valamit. Dorka előszeretettel kivisz mindent, ami kukába való és amire a "vezényszó" elhangzik. Társaság volt nálunk és az egyik csaj leszemetezte merő poénból a párját, mire Dorka a kezében lévő kukacot kivágta a szemétbe ... figyelni kell ki mit mond ... még jó, hogy Gábort fogta meg Dorka és vágta ki a kukába.
Előszeretettel összekeveri a lámpa és a labda szavakat hallás után. Megmutatja, de ha gyorsan mondom és nem érti tisztán, felcseréli.
Szégyelld magad! Hangzik a mondat, ha Maja rosszaságot csinál. Pl. a héten a kezemben volt egy szelet parizer. Maja sosem csinált olyat, hogy kivett volna bármit a kezemből, kaját meg pláne nem. Na, most a nagy éhség okán kikapta és ráüvöltöttem, hogy "szégyelld magad, tűnés a helyedre, ma nincs vacsi - ez csak a fenyegetés része -!" Dorka erre rám néz ártatlan arccal, azt hitte ő kapja a leszidást, pedig neki sosem mondtam még ilyet ... rázza közben a fejét, hogy nem szabad ilyet csinálni ... Maja elbandukolt a helyére, közben elmagyaráztam Dorkának, a kutya miért kapja a leszidást, majd Dorka nagy kegyesen falatozik tovább, miközben a zsebébe gyűjti a virsli karikákat. Észrevettem, de nem szóltam érte. Majd látom, mint aki jól végezte a dolgát, megindul Maja helye felé, beáll nekem háttal és Majának elkezdi adagolni az összegyűjtött virslidarabokat. Azt hittem, megzabálom érte ... 
Dorka úgy játszik sokszor, hogy harapdálja a baba testrészeit. Mondom neki kitől láttál ilyen butaságot? Szabad harapdálni? ... és kaján vigyorral bólogat és mutogat rám ... mondom te gyagya vagy gyerekem, mire apa megszólal: te is állandóan rágod a gyereket, ha meg akarod enni/zabálni ... na erről ennyit.

9 megjegyzés:

  1. Csúcs a Dorka, de tényleg. Majával sem történhet ezek után nálatok olyan nagy "baj" :)
    A szemetes és a múltkori babakocsis story is eléggé megröhögtetett. :) Puszild meg a humoros búráját a lányodnak, a nevemben persze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megcsókoltam a nevedben! :) Hát Maja nem fog éhen halni, az biztos ... :)Liz

      Törlés
  2. Annyira joszivu ez a kislany;) De ugy kacagtam, hogy csak na...;) Gyujti a zsebebe a virsliket Majanak, eszem megall.:) A "szemetezes" meg AAAAAAAAA...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan a te blogodban is hasonlókat fogunk olvasni! :))) Liz

      Törlés
  3. Nagyon nagyon cuki. Nagyon jó kis storyk. Szerintem Dorka sokkal, de sokkal okosabb a koránál. Igaz már mondtam ezt, de egyszerűen nem győzök csodálkozni az okosságán. Tünemény jószívű kislány. :))) És nem utolsó sorban gyönyörűűű. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy! Köszönjük szépen a bókokat! :)) Liz

      Törlés