Összes oldalmegjelenítés

2012. október 8., hétfő

Szülinapi buli II. felvonás

... Somlóvásárhelyen volt. Mamiék nagyon kitettek magukért, sütöttek-főztek, kiszolgáltak mindenkit. Még szerencse, hogy furgonnal mentünk, mert a rengeteg ajándékot nem tudtuk volna elrakni. A tologatós gyerek babakocsitól, a sírós babán át - aminek majd a III. felvonásnál lesz jelentősége -, a fapuzzle-ig, a szintetizátorig a töménytelen mennyiségű ruhán, cipőn, popsitörlőn - kb. 40 darab gyűlt össze -, táblarajzolón, könyvön és egyéb játékon keresztül MINDENT kapott. Csak lestem, hogy ezt hova tesszük, no nem a furgonba, hanem a lakásba ... vagy költözünk? ... eszembe jutott, hogy atya ég, még holnap is lesz egy buli. Megkapta élete első gumicsizmáját, ami annyira tetszett neki amikor hazaértünk, fürödni is abba akart. Hozzáteszem, nagyon féltem attól, hogy mindenki összevásárol minden haszontalan dolgot a sok értelmes mellett, de szerencsére csak és kizárólag olyan cuccot kapott Dorka, amit tud- vagy fog tudni használni. Mindenki megértette, hogy 5 hintalovat nem tudok elrakni az 50 négyzetméteren otthon. Aranyosak voltak a meghívottak, megkérdezte mindenki előre, mit szeretne Dorka ... igazából neki egy cipős doboz is nagy világot jelent, ha 2 kő bele van rakva ... de úgy általában MINDENT ... Meglepik voltak és nagyon tetszett minden Dorkának, kivéve apától kapott baba. Hűűűű, azt utálja, mindent elkövet, hogy eltegye láb alól. Azt hiszem túl nagy, vagy a haja nem áll úgy, ahogy kellene, de akárhogy próbálom őket összebarátkoztatni, egyszerűen nem megy. Pl.: van Dorkának egy Micimackós labdája, nagyon szereti. Gondoltam úgy csinálok, mintha a baba hívná játszani ... és csalogattam, incselkedtem, vicceskedtem. Na Dorka ezt úgy vette, hogy a köcsög baba elvette a labdámat, kilökte  kezemből és ráparancsolt: "Mennyeee!" - ez most vagy menj el vagy valami hasonló, majd elvitte a babát és kidobta a szemétbe. Úgyhogy a baba most parkolópályára került. Poénból mondtam Krisznek, hogy csomagoljuk vissza, majd jövőre a gazdaságosság jegyében megkapja még egyszer ... :))
Na de vissza a Somlóra.
Zsuék jöttek Áronostul, pótkersztapástul, Erzsi és a nagyszülők ... és mi Majástul. Érkezés után megköszöntöttük Dorkát ... kapott tűzijátékot is, eleinte ámulattal nézte, még levegőt sem mert venni, tátott szájjal leste, aztán nagyon tetszett neki és vigyorogva tapsolt. Babatortát kapott anyáéktól, Sáritól 8 bőröndre való cuccot és Erzsi is nagyon jó dolgokat vásárolt neki. Hát anyáéktól most nem tudom felsorolni az a raklapnyi dolgot ... Apám favágó lévén fatuskó-tortát kapott, anya készítette csak ő kicsivel több gyertyával büszkélkedhet, mint Dorka. Anya iszonyat mennyiségű ételt főzött, ami annyira, de annyira finom volt, asztalhoz ültünk, megebédeltünk, Dorka egyedül evett úgy, mint aki még életében nem kapott kaját.
Hihetelen jó kedve volt, bohóckodott, táncolt, Áronnal aranyosan elvoltak, állatozott, élvezte a családi ház összes előnyét a tyúkoktól az őzön át a homokozón keresztül a sárdögönyözésig mindent, na meg persze az állandó pesztrálást. Dorka 3 alkalommal volt a kezemben, ebből egyszer evett, kétszer megnézte, hogy ki ül a pagodában az asztalnál és mivel meglátott, odajött egy puszira, egyébként nem hiányoztam neki, hiszen annyi dolga volt.
Amikor Áron felkelt, jött Dorka az alvást illetően. Már nagyon fáradt volt, de a sok teendő miatt alig akart bemenni. Amikor leraktam aludni, 2 percen belül mély álomba merült, ahonnan aztán 3/4 óra múltán iszonyatos visítással kelt fel ... Zsu rohant ki, hogy felkelt Dorka, bementem - kb. 5 mp alatt -, már taknya-nyála egybefolyt a keserűségtől és ez a semmi sem jó sehogysem, úgy meg ahogy más akarja meg aztán egyáltalán nem nyerő ... meg különben is senki se nyúljon hozzám. A kezembe kéretőzött, majd amikor felvettem nekiállt sírni, hogy inkább mama fogja. Katasztrófa egy óra következett. Berakta anya a homokozóba, aztán megnyugodott. Közben Zsuzsiék elmentek, jött Gábor, ekkor már minden visszaállt a régi rednbe, incselkedett vele, játszottak, hangosan sikítozott, csip-csip csókázott, süti-süti pogácsázott, állatot szeretgetett, szexisen krémezte magát ... kész volt. Mintha semmi sem történt volna. nem tudom miér kelt ilyen rosszul, azt meg hogy a 2 órás alvásából miért lett ennyire kevés ... pedig anyáméknál hatalmasakat szokott pihenni.
Összepakoltunk, tele lett a furgon segge, elindultunk és még el sem hagytuk a falu táblát, Dorka aludt egy kukaccal a kezében és egy Majával az ölében. Fél 8 volt, hogy hazaértünk, gyorsan vizet engedtem, megfürdtettük - mert ezt a koszt muszáj volt lemosni, meg amúgy is megébredt, amikor leállt a ház előtt az autó. Fürcsi után kakaó, majd leraktam aludni ... csak ő nem úgy gondolta, ahogy én ...
Képek:
Áron és Dorka

Szinti

Figyelemelterelés

... csak a kezemet figyeljétek :)

Ennyire örültem a babakocsinak és a babának

... ha megnyomom beszél, sír, nevet és kéri, hogy öleljem meg

Babatorta

Dorka

Rudi macska este Dorkával

... azért vannak a jó barátok ...

Látszik mennyire élvezte a maccs Dorka szeretetrohamát.

Dorka körbenéz, hogy mindenki jól látta-e?

... és a másik ünnepelt: Sanyi papa ... csak neki 48 szállal több gyertyája volt. Nézzétek meg a vigyorát , majd Dorkáét. Szerintem nem kérdés innentől, kire hasonlít ez a gyerek :)

2 megjegyzés: