Összes oldalmegjelenítés

2013. január 7., hétfő

Kiskönyv mizéria

Miután tegnap este végképp elszállt minden reményem Dorka kiskönyvének megtalálását illetően, feladtam a keresést. A lakást átólcettig, a garázst teljes egészében átkutattuk. Amikor már a receptes cuccok között és a sütőben sem találtam nem paráztattam magam tovább ... azért még Krisznek elmondtam lefekvéskor, hogy mekkora hülye vagyok ... hogy tudok ilyen ostoba lenni.
Ma reggel felhívtam a gyerekorvosunkat, elmondtam, hogy ököranyu elhagyta a könyvet, most mi van ... mondta - a legnagyobb megdöbbenésemre -, hogy nincs gond, úgyis viszem Dorkát a betegsége okán, majd megbeszéljük a teendőket. 9-re mentünk, fél óra alatt be is kerültünk, addig Dorka felszedett 2 kis pasit és félig egy kis csajt, aki volt vagy 3 hónapos, ám annál nagyobb mosolyokat küldött Dorkának, aki nagy-nagy magyarázatot fűzött a hordozón lógó zsiráfhoz és a helytelen felrakásáról, majd megigazította és mondta, hogy "na, jó". Azt hittem menten megzabálom és amikor körbenéztem, láttam, hogy mind a 20 várakozó a hasát fogva visít a röhögéstől magában persze, mert a kis asszonyt senki sem akarta megzavarni a tevékenységben. Közben kielemeztük az összes beteget, mindenkinek megmutogatta a fülét, a cicijét és a pocakját, majd egy nagy darab bajszos bengát le "nénizett" és szerencsére ezen a ponton már nem lehetett fokozni a röhögőgörcsöt és bekerültünk. 
Megvizsgálta dr. Eszter a gyereket, vírusos megbetegedésére homeós bogyót kapott, mert ezt kértem, illetve a 2 hete tartó hasmenésére is kapott port. Fogzik nagyon, már 11-re emelkedett a szájban lévő fogak száma és ezen kívül még 3 van készülőben. Megbeszéltük a 15 hónapos oltást, aminek feltétele az egészséges gyermek, hiszen 3 élővírust tartalmazó oltóanyagot kap ... 27-ére Dorka már emlékezni sem fog erre a fránya takonykórra. Elismételte ugyanazt, amit Zsu is mondott, hogy ez lórugás, 10 gyerekből 12 egy-két napos nagyon magas lázzal vészeli át, lehetnek pöttyök, hányás stb ... mondtam a dokinak poénosan, hogy Dorka a sima Prevenartól is legalább 39 fokos lázzal tolja az ágyat ... nem tudom ezzel mi lesz.
Majd áttértünk a kiskönyvre. Mondta, hogy maga a könyv nem gond ... azzal nekem se lenne gondom, de a TAJ-kártyájával, a lakcímigazoló kártyával, az összes zárójelentéssel, a státuszvizsgálatokkal és az oltási kis könyvel már gondban vagyok, ugyanis ez így mind egyben volt. Hát itt már csak mosolygott és megjegyezte nagyon halkan, hogy sok mindenkiről el tudta volna képzelni, hogy elhagyja a cuccot, de rólam nem, aki mindig rendesen járatja a gyereket, ha menni kell 10 perccel előbb ott vagyunk stb ... hát ez van.
Holnap okmányirodában kezdek, ami Győr Járási Hivatal lett, azt hittem eldobom az agyam ... lassan visszajönnek a bírák és a hajdúk ... az első, amit meg kell csináltatnom, az a lakcímkártya, mert enélkül nincs TAJ-kártya. Aztán a Szabolcska utcába mehetek TAJ-kártyáért. Mindenhez kell Dorka születési anyakönyvi kivonata, az én irataimmal. Ha ezek megvannak, csütörtökön mehetek a védőnőhöz, aki kiad egy új kis könyvet. Ezzel el lehet szaladni a dokihoz, aki az oltásokat igazolja.
Szóval elméletben maga az ügyintézés nem gáz, majd holnap a gyakorlatban kiderül, hogy őrölnek a bürokrácia malmai.
Apró betű: lakcímigazoló kártya ára: 1000,- Ft, TAJ-kártya: 3000,- Ft, Dorka felbecsülhetetlen.
(és a végére zárójelben: mindenki, akivel beszéltem, azt tanácsolta, hogy még várjak egy kicsit, hátha meglesz ... csak azért nem várok, mert Murphy-törvénye alapján, ha várnék vele csak 2 napot is, tuti akkor lenne gebasz és kellene most rögtön azonnal valami az elhagyott dolgok közül ... és zárójel bezár )



18 megjegyzés:

  1. sajnálom :-( a kiskönyv ügyet


    a Dorkát meg imádom!

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon vártam a bejegyzés végére valami fordulatot, amolyan Alizosra, hogy egy olyan helyen meglett a Kiskönyv, ahová nem is gondoltátok volna, hogy lehet.... :) ja és tuti elő fog kerülni! Nem vagy te olyan aki elhagysz ilyen dolgokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vártam a fordulatot ...de sajnos most elmaradt :((( Liz

      Törlés
  3. Áaaa, pedig úgy drukkoltam, hogy meglegyen a kiskonyv! Mamáeknal nem maradhatott ott?! Nekünk most került elő egy október óta elveszettnek hitt hajpant.Anyosek kocsijabol...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mindent megnéztünk ... sajnos nincs ... Liz

      Törlés
  4. Nem hagytátok véletlen vmelyik mamánál? Dorkát kérdezted már, lehet ő rejtette el valahova, mondjuk Maja párnája-takarója alá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorka bűnösségére is gondoltunk, de azt hiszem sajnos én vagyok a hunyó ... hozzáteszem, szegény Maja cuccait is átkutattam :))) Liz

      Törlés
  5. Autót megnéztétek, ülés mögé, közé, kesztyűtartó, csomagtartó?

    VálaszTörlés
  6. Fiók alá! Szója útlevele is ott volt egyszer, majdnem nem utaztunk el miatta. Becsúszott mögé/alá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megcsináltam a nagytakarítást is ... igaz ekkorát csak akkorra terveztem, ha esetleg költöznénk :)))
      Mindent elhúzkodtam, kisöpörtem, letöröltem, alá és fölé néztem ... Liz

      Törlés
  7. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, én is nagyon vártam a fordulatot... :(( Remélem, mindent hamar el tudsz intézni! Dorka meg egy cukorfej!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cukorfej ... ez nagyon jó, loptam! :) Liz

      Törlés
  8. Most totalisan at tudom erezni, hogy mikkel jar ez a herce hurca es kivancsi vagyok, hogy hogy milyen gyorsan lehet ezt elintezni "normalis" korulmenyek kozott...Amugy en is azt hittem, hogy vegul csak meg lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastalak ... és nálatok sem egysdzerű ... remélem mielőbb megoldódik a dolgotok, Lily dolga. Liz

      Törlés
  9. Ó basszus, ez aztán a méreg :( drukkolok hogy könnyedén sikerüljön minden iratot beszereznetek!
    És hát Murphy, sztem amint meglesz minden papírotok, rá párnapra meglesz az eredeti is :) kitudja?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy, köszönöm szépen ... én is bízom benne! ... és köszönöm a meghívót az új blogodba! Szuper, olvaslak mindig! Liz

      Törlés