Összes oldalmegjelenítés

2013. január 17., csütörtök

Köszönet

Sírva olvastam fel Krisznek Dóri írását és nem is tudod mennyire hálás vagyok neked csajszi!


"Van egy ötletem! Aki olvassa Lizék blogját, és van egy kis ideje, nézzük az apróhirdetéseket. Hátha valaki meglátja.... Kép van róla régebbi bejegyzésben. Szerintem is eladásra fog menni, irhabundával együtt. 
Szerezzük vissza Dorka portékáit!!! 

Itt a babakocsi: http://edeskispotty.blogspot.hu/2011/06/babakocsi.html 

Dóri"


Nagyon meghatott Dóri kedvessége, a ti hozzászólásaitok és tényleg nagyon köszönöm mindenkinek!!!!
Vannak jó emberek, ezt a ti példátok igazolja!
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!

8 megjegyzés:

  1. A jófogás.hu-t kivégeztem, január 13-ig visszamenőleg nem találtam olyan kocsit a megyében, amilyet keresünk.

    VálaszTörlés
  2. Én aprod.hu-t néztem végig megyei szinten és most nézem országosan.

    (Természetes, hogy segítünk egymásnak!)

    Dóri

    VálaszTörlés
  3. Én megnézném a vaterán, de nem tudom hogy néz ki. Mellékelnél képet?

    VálaszTörlés
  4. De jo otlet Dori:) Ma mar hulla vagyok, de holnap en is szet nezek...hatha...

    VálaszTörlés
  5. Én is beszállok, bundazsakrol nincs keped?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet, meg is néztem a kocsit és figyelek. Hatalmas " like " Dórinak.
    Remélem meglesznek.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon drágák vagytok!!!! Köszönöm! Nincs bundazsákos kép ...

    VálaszTörlés