Összes oldalmegjelenítés

2013. január 16., szerda

Rendőrségen

Sokat vaciláltam, hogy elmenjek, ne menjek ... nem néznek-e hülyének egy babakocsi, a játékok, az irhabunda és a kazán miatt ... aztán felhívtam egy rendőrismerősömet ... elmentem. Dorkát leraktuk anyósoméknál, Krisz elvitt, be akart jönni ő is, de csak egy embert hallgattak ki, ez volnék én.
Nagyon sokat kellett várni az adatok felvétele után, majd mire sorra kerültem, egy nagyon kedves, nagyon segítőkész, tündéri nyomozónővel hozott össze a sors.
Elmondtam mindent, hogy még ma reggel megigazítottam a zsákot a kocsiban, tehát megvolt, elmondtam, hogy volt valaki, aki hallotta a történéseket, de nem gondolta, hogy baj van ... szóval gyorsan felvette a jegyzőkönyvet, aláírtunk, majd jött a meglepetés: van egy szolgálat, akik ilyen esetekben tudnak segíteni anyagi- vagy tárgyi értelemben egyszer egy család életében. Holnap kapom meg az elérhetőséget és megjegyezte halkan a nő, hogy természetesen az elsőt kérjem először és majd bírálják stb ... stb ...
Nem akarok most pontos összeget írni, tudnék, de kíváncsi vagyok, hogy valóban mennyi lesz ... ha már beszéltem a "jószolgálatossal" és konkrét dolgokat tusok, akkor jelzem úgyis.
Nekem volt egy tippem, ki vihette el Dorka cuccait és ezt el is mondtam ... persze hivatalosan ismeretlen tettes ellen tettem feljelentést. Aláírtam, hogy nem akarok polgári perre menni, nekem csak a Dorka dolgait adják vissza, semmi más nem kell, még a kazánt is leszarom!!!
Fél óra alatt végeztünk, nagyon gyors volt a csaj, hogy minél előbb mehessünk Dorkáért. Mire anyósomékhoz értünk, Dorka már futott elénk, hozta az anorákját és kiabálta, hogy "menni, menni" már nagyon akart ott maradni, ami érthető is, hiszen egész nap ott voltunk. Ő mamabölcsibe és dolgozóba ... már nagyon unta, ahogy én is.
Hazafele Kriszt is osztotta az autóban, sürgette, hogy hazaérjünk, majd amikor a ház elé értünk, jött a következő sokk ...
Nem ... nem ... nem lett meg a babakocsi a többi cuccal együtt, hanem szólt az egyik lakó, hogy ő látta a tolvajokat. Nem tudtam sírjak vagy nevessek ... látta azt, hogy két vadidegen tol egy ismerős babakocsit a lépcsőházban egy kazánnal benne????????!!!!!!!! ... és nem szól??????!!!!!!! Ez már a hülyeség ne továbbja ... itt már tényleg nem tudtam én sem melyik rendezvényen vagyok. Röhögtem a tehetetlenségtől és a dühtől és attól, hogy mennyire ostoba emberek vannak. Ha én láttam volna ... IGEN SZÓLOK NEKIK!!!!! Vagy legalább megkérdezem, hogy merre hány méter.
Aztán ahogy leírta a besurranókat ... azt hittem beszarok - már nem tudok finoman fogalmazni - rájöttem kik lehetnek, aztán tisztult a kép és már tudom, hogy kik azok ... együtt járunk tanácsadásra, együtt homokoztunk nyáron/ősszel ... egy kicsivel idősebb a gyerekük Dorkánál. Csak az a baj, hogy nem tudom hol laknak ... és a nevüket sem. Szóval beljebb vagyunk egy kicsit ... de hogy egy jól szituált családnak mi a fasznak van szüksége a mi/Dorka ezen cuccaira ... el  nem tudom képzelni.
A legjobb sztori mégis ezzel kapcsolatban: egy családtagom mondta, hogy jó hülye vagyok, ha elondom, hogy tudom, ki a tettes, mert akkor nem kapok pénzt ... hát bazd meg ... nekem nem a pénz kell, hanem a gyerek cuccai ... ez már valóban a NO COMMENT kategória.
A rendőrségen nagyon fura volt bent lenni. Egyszerre izgatta a fantáziámat, hogy még nem voltam ilyen helyen, mindent alaposan szemügyre vettem, másrészt nagyon feszélyezett a hely/zet. Sosem voltam még bent, valahogy olyannak képzeltem el, mint a filmekben. Nagy üvegablakos helyek reluxával, rabosítani kívánt célszemélyek bilincsben a folyosón stb ... hát nem ... olyan, mint egy kollégium: millió mini méretű szobában egy asztal egy székkel egy laptoppal, egy fogassal ... ennyi.
De a kávés- és teás csésze mindenhol megvan, mint a filmekben :)

15 megjegyzés:

  1. Ez miiiilyen már, hogy ismerős lophatott meg! Na, szép. Remélem, visszakapják a "jó cselekedetüket". Lehet csak érdekből barátkoztak? Bár, ha jó módúak, akkor minek lopnak, főleg ha jóban vagytok?
    Tudom, hogy nem vigasztal, de rendes a rendőrség, hogy azért ad vmennyi támogatást. A homokozó szettet nem szülinapjára kapta Dorka? Talán még lehet találtok olyan Helló Kittys szettet valahogy, hogy Dorkának legyen, ha már nem lehet visszaszerezni. Drukkolok, hogy rendeződjön az ügy!

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy a rendőrség hajlamos addig ülni egy ügyön, míg el nem évül. A nagymamám ejtette el a tárcáját a Metro áruházban. Kb. öt percen belül megtaláltam egy olyan soron, ahol nem is voltunk, és a 30ezer forintot kilopták belőle. Hiába volt róla felvétele az áruháznak, hiába jeleztük a rendőrségen rögtön, addig balfaszkodtak (már bocsánat) míg el nem évült. Neked annyi előnyöd van, hogy tudod, ki volt, és a rendőrséget ismerve sajnos csak Magatokra számíthatsz. De ne legyen igazam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom ki volt, de hogy hol lakik, mi a neve, azt nem ...
      Sajnálom a nagyid!
      Nem fogom hagyni, hogy elbaszakodjanak vele ...

      Törlés
  3. Nem voltunk barátok ... nem szokásom nagyon haverkodni, csak együtt játszottak a gyerekeink. Elbeszélgetek én bárkivel, de tisztes két lépés távolság. Én is bízom benne, hogy hamar elkapják őket és nagyon aranyos tőled, hogy írtál!!
    A homokozó szettet azt hiszen a nyuszi hozta és egyedi volt, Dorka nagyon szerette és a játszis gyerekek is nagyon szerettek vele játszani.

    VálaszTörlés
  4. De durva hogy "ismerős" volt a tettes, és hogy egy anyuka?! Remélem ezerszeresen visszakapja ezt az élettől!

    VálaszTörlés
  5. Sajnalom ami tortent...:( de nagyon remerem es szeretnek is ebben hinni hogy vagy igy vagy ugy elokerulnek a dolgok. Elobb utobb meg ugyis talalkozol ezzel a csaladdal(anyukaval, gyerekkel), mert az elet mar csak ilyen akkor nyugodtan fogja a gyereket a ti babakocsitokban setaltatni? vagy eladja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Petra, ezen én is gondolkoztam ... még lehet az lenne a legjobb, ha a babakocsinkkal együtt találkoznánk velük, csak amilyen hülye vagyok az ő gyerekét is szem előtt tartanám, hiszen ő nem tehetne arról, hogy milyen szülei vannak és miben van a segge ...

      Törlés
  6. Ehhez egyszerűen nem lehet mit hozzászólni, annyira felháborító. Nem csak az, hogy megloptak titeket, hanem hogy a gyerek cuccaival. Az meg persze rátesz egy lapáttal, hogy látták is az illetőket, de b@sztak nekik szólni, hogy mégis mit csinálnak.

    Lehet én vagyok túl naív, eddig azt hittem ilyen nem eshet meg. Én falun lakok és ha boltba kellett menni, mindig kint hagytam az ajtó előtt a babakocsit, mert azzal nem férünk be. Mondván ki vinne el egy babakocsit? Hát tessék...

    Egyébként tényleg hajlamosak a rendőrök addig ülni egy ügyön amíg az el nem évül. Nekem is van benne tapasztalatom. Úgyhogy járj a nyakukra minden héten akár többször is!

    A másik, hogy áldom az eszét a szemtanúnak. Sajnos vannak ilyen emberek. Ha nem is mer rájuk szólni, de egy telefon a rendőrségre vagy egy fotó az eseményről sokat segítene. Az anyósom is ilyen egyébként. Mesélte, hogy látta ahogy egy faszi a kabátja alá dugott pár rúd szalámit, de b@szott odamenni a biztonsági őrhöz szólni, hogy mi a helyzet, pedig abból nem lett volna neki semmi baja. Mondván mit érdekli Őt. Én biztos a tolvaj fején törtem volna ketté a szalámit akármekkora ember is legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, milyen sok hasonló történetet hallottam az elmúlt napon ... megszámolni sem tudom. Az a röhej, hogy egyszer kinézték a babakocsinkat a bolt előtt, de akkor még idejében kiléptem és eltessékeltem az illetőket ... úgy látszik, hogy ez a babakocsi azt akarta, hogy végre valaki ellopja ...

      Törlés
  7. Az jutott eszembe, hogy ha tudod, hogy néz ki ez az "ismerős" és ha a ti városotokban lakik, megnézhetnéd a facebook-on, hátha felismernéd, ha van olyan szerencséd, hogy rajta van face-en és, hogy rakott ki képett. Egy próbát megér.

    VálaszTörlés
  8. Nezz körül apróhirdetéses oldalon hatha el akarjak adni!

    VálaszTörlés
  9. Jaj, de szörnyű! Én a helyedben (ha úgyis együtt jártok tanácsadásra) bekamuznék valami szöveget a dokinőnek/védőnőnek, hogy mittudomén múltkor találkoztatok a játszin a csajjal és Dorka véletlenül elhozta a kis ketyeréjét a gyerekének és vissza akarnád adni. Nagyjából leírod őket neki és ha olyan vagy legalább hasonló dokinő/védőnő, akkor szerintem tudni fogja, kikről beszélsz. Ha már a nevüket vagy a címüket tudod, nyertél. Nincs vesztenivalód, mert ha meg is említené legközelebb a csajnak a védőnő, hogy érdeklődtél, max azt mondod, hogy nem ők voltak, hiszen a ketyerét nem tudtad visszaadni...Persze a valódi okot semmiképp se mondd el, sose lehet tudni, milyen kapcsolatban vannak. Rohadjanak meg az ilyen mocskok! Gyerek cuccát elvenni? Villamosszék!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Van egy ötletem! Aki olvassa Lizék blogját, és van egy kis ideje, nézzük az apróhirdetéseket. Hátha valaki meglátja.... Kép van róla régebbi bejegyzésben. Szerintem is eladásra fog menni, irhabundával együtt.
    Szerezzük vissza Dorka portékáit!!!

    Itt a babakocsi: http://edeskispotty.blogspot.hu/2011/06/babakocsi.html

    Dóri

    VálaszTörlés