Összes oldalmegjelenítés

2013. február 7., csütörtök

Dorka nap


Igaz, hogy szerencsétlen gyerekem nevét még a naptár sem említi, mégis számunkra az egyik legkedvesebb nap a február hat. Ilyenkor tartjuk Dorka névnapját. Méltán mondhatom, hogy "szoktuk tartani", ugyanis már a másodikon vagyunk túl kérem szépen!
A forrázós történet  után még mindig szarul voltam tegnap lelkileg, de helyrejöttem, aztán munka után elmentem bevásárolni, Krisz az innivalókat hozta, közben beugrottam virágért is, amiből aztán lebaszás lett, ugyanis Krisznek nem esett jól, hogy megvettem a virágot a nevében, ő akarta kiválasztani, ő akarta szemügyrevenni ... - na de mentségemre legyen mondva - aki ismeri Kriszt: nála sosem lehet tudni elv az alap, igaz, hogy a gyerekéért bármit megtenne.
Szóval bevásárlás után Fekete-erdő tortát sütöttem, amiből a hagyma íz rendesen kivehető volt, ugyanis a használaton kívüli hűtőben tároljuk - spejz és hely hiányában - a sütéshez használatos dolgokat - liszt, cukor stb ... - és a hagyma is ott van, úgyhogy átvette a szagán kívül az ízét is a liszt, így enyhén hagymás Fekete-erdő torta lett. A Quesadilla alapanyagait ezután anya segítégével összeszeltem, kiraktuk összeérni, illetve a húst elkészítettem hozzá, közbe Dorka ment aludni, így nyugisan tudtunk tevékenykedni. 5 körül nekiálltam összerakni a kaját, Dorka ébredt, összeporszívóztam, majd anyósomék is hamarosan megérkeztek.
Dorka egy hintalovat kapott. Nagyon édes. Egyből tetszett neki, aztán fél óra elteltével már a takaróját is odaadta a lónak, úgyhogy a paripa teljes értékű családtagnak tekinthető. Maja is megviseli, pedig féltem tőle, hogy mit fog szólni ... anyósomék egyik kutyája megtámadta a békésen himbálózó lovat a közlekedőben, a másik nyüszítve futott el, amikor meglátta, annyira bátor volt, a harmadik összeismerkedett vele ... szóval ahol állat van, ott mindenre gondolni kell.
A lóról: sokat gondolkoztam mi legyen az ajándék ... azon is gondolkoztam, hogy ne legyen semmi, hiszen csak egy névnap ... aztán belegondoltam, hogy én is kapok, sőt veszek is ajándékot, pont a csajom fosszam meg ettől? Na nem ... orvosos táskát gondoltam, meg minden marhaságot ... de annyi játéka és még több könyve van, hogy lassan kiszorulunk a lakásból annak ellenére, hogy folyamatosan szanálok és adom oda ismerősöknek a cuccokat. Hintalovat szerettünk volna mindenképp valamikor ... egyikünknek sem volt. Néztük az árakat: Metro 15.000,- Ft. Duna soron 22 és 25 ezer között mozgott. Lomis piacon 5.000,- totálisan leélt állapotban. Majd kedd reggel apród: 8.000,- Győr, Kincses Sziget. Haláli jó dolgok vannak a mini boltban. Földes Gábor úton található, az eladó már seggnyalásig kedves ... Tökéletes állapotban ... mármint a ló. Aztán szerda reggel szóltak Krisz szülei, hadd fizessék ki a felét, mert ők már nem tudnak Dorkának mit venni ... így lett közös lónak túros a háta.
Megvettük, elhoztuk, odaadtuk.
Vendégek elmentek, Dorka még megpróbálta beaplikálni a szobájába a lovat, de nem sikerült, úgyhogy maradt ez is a nappaliban. Most úgy néz ki, szereti ... ja ... és ha megnyomjuk a fülét nyerít és vágtázó hangot ad ki.

Ui.: Köszönöm a privát és nem privát kérdést: szuper volt a wellnes hétvége, rettenetesen élveztük. Nagyon kellett már. Anya és Dorka jól elvoltak, mint mindig.
De! Aki nekem még egyszer azt mondja, hogy a wellnes pihentető, azt pofánverem! Bár lehet, hogy nem buliból kellett volna menni 4 órás alvás után segget áztatni ... Szóval jó volt!!!

6 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Dorkát a névnapja alkalmából! :)
    Amúgy a Kincses Sziget tényleg nagyon jó kis bolt, mi is voltunk tegnap is "csak úgy benézni", Dorottya Hello Kitty-s szőnyege is onnan van. Tényleg megér egy látogatást mindenkinek!
    Cuki a paci!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En is neztem a Hello Kittys szonyeget, csak az elveimmel ellentetes minden ilyen cucc, aztan ott hagytuk... Tenyleg nagyon szuper kisbolt.

      Törlés
  2. Basszus tenyleg a wellness....:) Orulok, hogy jol sikerult...:)
    Dorkanak itt is nagyon Boldog Nevnapot. :) Ez a quesadilla jol hangzott hogy te keszitetted, kedvet is kaptam hozza bar en meg sosem csinaltam.

    VálaszTörlés
  3. Az alap: Tortilla lap, erre kenek mustárt, lila hagymát apróra szelem, rászórom, koktél paradicsomot teszek rá, illetve füstölt sajttal meghintem.
    A többi kedv függő:
    valamikor csirkemellet grilles fűszerkeverékkel megsütök, apróra vágom, ezt rakom bele és összehajtom, betekerem a lapot baconnel és megpirítom.
    Vagy virslit teszek bele, vagy parizert, vagy szárazszalámit vagy mindet egyszerre ... bármi mehet bele, ami finom.
    Nekem az a tapasztalatom, hogy oliva olajon sütve sokkal finomabb, mint bármi máson.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon Boldog Névnapot Neki utólag is!!!

    VálaszTörlés