Összes oldalmegjelenítés

2013. április 25., csütörtök

Csodálatos hír, megosztom veletek :-)

Sírtam, amikor elolvastamerre az üzenetre és azt gondolom, hogy ennlk csodálatosabb hírt nem is kaphattunk volna. Megosztom veletek

Emlékeztek Vilmosra?
Annak idején nagyon sokan szorítottunk neki. Küzdött hónapokon keresztül, aztán kicsi szíve-lelke feladta a harcot és legnagyobb bánatunkra ma már az angyalok vigyáznak rá.
A következő üzenetet kaptam Kicsinaptól:

Sziasztok! Megosztom veletek is az örömhírt, hogy március 30-án megszületett Vilmos kisöccse, 38+6-ra, három és fél kilósan és 52 cm-esen, egészségesen és gyönyörűen. Kicsinap

Tiszta szívbő gratulálok, őszintén tisztellek benneteket, hogy egy ilyen tragédia árnyékában volt erőtök tovább menni.
Nagyon sok boldopgságot, erőt, kitartást kívánok nektek!
Aranyozza be életetetket ez a kis csoda!
Köszönöm, hogy megosztottad velem, velünk ezt a hatalmas örömhírt!!!!
Dorka, Liz&Krisz

6 megjegyzés:

  1. Édes Istenem! Záporoznak az én könnyeim is. Emlékszem rájuk... annyira szorítottunk anno Vilmosért...most meg, ez csodás hír! Köszönjük, hogy megosztották velünk Kicsinapék.

    Kedves Kicsinap!

    Gratulálok Nektek és nagyon-nagyon sok örömet és egészséget kívánok!!! Dóri (Kicsipacás)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kicsinap (Bogi)!

    Ha olvasol...Zugolvasója vagyok Liz blogjának, már nagyon régóta. Vilmosod és az én lányaim együtt voltak a koraszülött osztályon, Hanna és Csenge anyukája, Zsuzsa vagyok, ha még emlékszel rám, ránk. Nagyon-nagy örömmel olvastam ma ezt a csodálatos hírt! Nagyon jó egészséget és sok boldogságot kívánunk Nektek! Zsuzsa és a lányok

    VálaszTörlés
  3. Jaj de nagyon csodálatos hír! Szívemből örülök és a legszebbeket kívánom nekik! Virág

    VálaszTörlés
  4. Az élet mindig kárpótol bennünket, ez a pici baba a legjobb bizonyítéka! Nagyon örülök a jó hírnek, a legjobbakat kívánom Kicsinap egész családjának!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok! Kívánok sok boldogságot, egészséget picikének és családjának!
    (én ugyan nem "ismertem" de most próbáltam rákeresni, a lényeget tudom, mi történt velük :( szörnyű)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Kicsinap!

    Sok boldogságot, egészséget és örömöt kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés