Összes oldalmegjelenítés

2013. május 15., szerda

Felvételt nyert és pár soros, a végére méreg

Dorkát felvették bölcsibe! :) ... tegnap ...

Van olyanunk, hogy "malma", ami az almát jelenti.
Van olyanunk, hogy "táutó", ami autó és van "bubu"nk is, ami a Kubut takarja.
... és van fűnyírónk is ... vagyis Dorkának ... nagyon hangos, nagyon rózsaszín vagy piros vagy milyen színű..
Egyébként meg őrültek házában vagyunk 2 hete szó szerint, amint lesz időm írok ... totál káosz, gumicukor.
... vasárnap Ugriparkban voltunk, ahol tuti 8 bordám zúzódást szenvedett, az egész oldalam véraláfutásos, ugyanis az lehet, hogy gyerekbiztos, de hogy nem felnőttbiztos, az tuti ... vagy én vagyok ennyire béna.
... holnap Halász Judit koncentre megyünk, amire már februárban megvettem a jegyeket!
3 generációs koncert lesz: Rozi mami, Liz anya és Dorkacsemete.
... és az a legjobb, amikor valakivel megbeszélem, hogy popsitörlő kell, aztán meg eltűnik vagy annyira nagyon fontos ember, hogy nem lehet vele találkozót egyeztetni, mert egy gyerek mellett aztán semmire sincs idő vagy a legpofátlanabb, hogy megbeszéljük a helyet és nem jön el, de még egy telefon se, semmi ... és én 11 órás meló után, a gyerekem későbbre halasztva várok rá ... bekaphatod, innen üzenem, nyilván tudja az illető, hiszen olvas, innen kért törlőt és igen, akinek inge, magára veheti. Akármi közbe jöhet, akármi adódhat, de azóta sem kerestél.
Ja és Virágék, Viviék édesek, szépek, aranyosak, kedvesek, okosak, ügyesek! Örülök, hogy megismerhettelek benneteket!!!!!!
... és köszönöm a visszajelzéseket azoknak, akik vettek, kipróbálták és szántak időt, energiát két sorra!
Köszönöm nektek!

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a bölcsihez :)
    A koncerthez pedig jó szórakozást! irigyirigy :)

    VálaszTörlés
  2. Csuhajj, akkor egyszerre kezdik a lanyok a bolcsit:)
    A Halasz Judit koncert nagyon jo otlet, bizti jol fogjatok erezni magatokat.:)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom én is, Noncsi is majd szeptembertől megy bölcsibe :)

    VálaszTörlés
  4. Lilivel én is voltam Halász Juditon pár éve.....végigbőgtem! Fantasztikus volt szóval csodás élmény vár rátok!
    A törlőkendő pedig nagyon nagyon jó, ajánlom mindenkinek! Igényt tartanék rá a jövőben is ha lesz még. :-)
    Örülök a bölcsinek, akkor lehet a napokban mi is kapunk levelet? :-)
    Mi is örültünk Nektek! puszi

    VálaszTörlés
  5. Örülök , hogy sikerült a bölcsi. Halász Judit koncertre én is szeretném vinni majd Nimit, ha nagyobb lesz, szerintem élmény :)
    A popsitörlőt én is csak ajánlani tudom, nagyon jó...... épp egy hátközépig kakis esetnél debütált (sajna hasmenése van a kis gengszternek)...... átment a vizsgán :)))))) Ja , és köszönöm a házhoz szállítást
    Rita

    VálaszTörlés
  6. Halász Judit koncert? Ó, ha én ezt előbb tudom! Zsebi mostanság csak rá alszik el :)

    A popsitörlő meg szuper! Csak ajánlani tudom, és a későbbiekben én is jelentkezem még, ha lesz :)

    VálaszTörlés