Összes oldalmegjelenítés

2013. május 3., péntek

Torzók

... azaz befejezetlen mű ...
Adós vagyok egy pár dologgal, ami elkezdtem írni, aztán a vég kifejlet elmaradt vagy azért, mert egy folyamatban voltunk, vagy azért mert elfelejtettem nagy összeszedettségemben.

1. Szeméremajkak összenövése:
Híres-nevezetes egyetemi prof. univ. habil "mittoménkicsoda" hónapokon keresztül válaszra sem méltatott nagy elfoglaltságában, hiába zaklattam a titkárnőjét, persze a nagy Őt sosem lehetett elérni. Aztán eljutottunk oda, hogy ismét csak egy kis rés volt a pisinek ... de mindenhonnan azt kaptuk, nem szabad felvágatni, amíg a nagy agy meg nem nézi ... hát ahogy ti sem, ő sem látta.
Utolsó megoldásként természetgyógyászhoz fordultunk. Éva munkásságát nagyra becsülöm, nagyon nagy koponya, ért a dolgához. Dorkával kétszer voltunk nála. Beindította a nem működő csakráit és egy bábut kezdett el szúrni a nemi szervénél ... hatott, az összenövés elmúlt ... erre a szkeptikusok sem mondhatják, hogy véletlen. A szúrásnak köszönhető. Engem is megtisztított teljesen, millió méreganyag volt bennem, amit a saját szememmel láttam távozni magamból az illóolajos fürdővízben. Azt hittem a pofám leszakad, amikor a víz elkezdett feketén hullámzani alattam ... de tényleg ... és őszintén.

2. Szomszéd orgiapartyja:
Átmentem hozzá, beszéltem vele kétszer, mikor is egy hetes bujkálás után végre elkaptam. Persze csak finoman és nőiesen küldtem el a kurva anyjába és nagyon-nagyon normálisan a saját lakásában, nem a lépcsőházban. Új fiúja van, szerencsére "nincs olyan jó képességekkel megáldva, mint az előző kettő": csak max. fél órás és olyan túl jó sem lehet, ha csendben bírnak együtt együtt lenni.
Azóta kuss van. Mi azért a hétvégén tettünk alá egy kis muzsikát és hangzavart, hiszen buli volt nálunk és voltunk vagy 13-an ... ha nem is orgia volt, de party. Nem szólt senki sem, hiszen előre szóltunk és vittem a sütis csomagokat is.

3. Munka front:
A héten hétfőn dolgoztam a legkevesebbet. Akkor mentünk Dorkáért anyámékhoz, ahova előtte héten pénteken vittük le. Nagyon jól érezte magát ... Pötyit etetett, virágot öntözött és totál barna lett, mi a 2 órás kint lét alatt leégtünk. Nem akart hazajönni, viszont mi apával már megzöldültünk a semmittevéstől vasárnap délután. Egymástól kérdezgettük: nem fura neked a nagy csend? Nem fura, hogy nem rohan visítva fel-alá a lakásba egy félőrült? Aztán elmentünk fagyizni, sétálni ... na, az még furább volt, de nagyon ránk fért ez a kettesben vagyunk otthon és semmit sem csinálunk.
Vissza: a héten 11-12 óra volt a legkevesebb napi munkaórám cégbővítés okán. Nyilván most Kriszre több hárul Dorkából, mennek játszira, csavarogni, csajozni, kacsátsütni - ami kacsa etetés a Rába-parton, de nekem mindig csak kacsasütésre jön a számra. Jól elvannak, de nagyon hiányzik és azt hiszem én is neki. Azt gondoltam, hogy Majálisozunk, milyen jó lesz ... nem volt jó ... mindenhol voltunk, de mégsem. Ezer fok, millió szúnyog ... majd jövőre. A mai nap csak az övé lesz.
A rengeteg meló mellett még persze a háztartás, főzés minden nap és sütöttem is négyszer, illetve minden este én fürdettem, amit szívből gyűlölök, de most, hogy csak erre az időpontra értem haza, muszáj volt a lelkemnek a fürdetés. Apa kizár és csak ketten.
Tudom, hogy sokan most ferde szemmel nézhetek, de most ez kell, hogy a jövőnk biztosítva legyen legalább egy pár évre és nyilván ahogy haladunk előre minden szál kiegyenesedik egyszer és minden érthetővé válik ... még számomra is. :)

4. Dorka számol:
"Eddd", "tettő" "itt" "ott" "öt"

5. Millió dolgot mond:
"Kúútááá" - kutya, egyik kedvencem, a másik a "búúútttááá kúútááá!" - buta kutya.
Keresztapja "tortáá"-t - torta - hozott neki, amiben "meddd" - meggy - volt.
"Öt" "búbújjjjjjj"-a van. - öt lábujja van egy lábán.
Anyám szerint a leány szentháromsága a : homokozó, a hinta palinta, amire azt mondja "nttta-nttta"- a hinta-palinta nyomán és a kismacskák, amik "bábásziszá", amik anyáméknál születtek és olyan édesen hurcolászta őket jobbra-ballra.
Az alapszavak megvannak, mindig ismétlünk.
Minden nap van ciróka maróka fürdés előtt. Egy papírzsepivel végigcirókázom a testét az ágyunkban, nagyon imádja és mondja, hogy "mééé" - Még.
Aztán Védát is nézük a képeken és megállapította, hogy "Pá-pá Dávé" ...
innen is boldog névnapot kicsi lány! :))
Azért rossz írni ezeket, mert persze mindig elfelejtem és azt sem akarom, hogy hülyének hasson a gyerek, hogy még csak ennyit tud ennyi idős létére ... egyébként pont ma 19 hónapos.
Úgyhogy csak szitukat fogok leírni innentől kezdve. Egyébként simán lehet vele már beszélgetni.


6 megjegyzés:

  1. Ne aggódj egy percet sem! Van Védával egyidős és idősebb ismerősünk, aki még ennyit sem, mint Dorka. Meg Véda tényleg - nem fényezésből - de átlagon felüli etéren, szóval tényleg nem jó hasonlítási pont.
    Ez a Dávé meg nagyon cuki!!!Köszönjük a köszöntést!

    VálaszTörlés
  2. Huh, annyi minden megfogalmazodott bennem, ahogy olvastalak. Szerintem ne szabadkozz hogy dolgozol, kell es kesz es az apukaja ugyanugy szereti mint te.
    Te aztan tudsz bulit szervezni hogy meg sutit is viszel a szomszedoknak:D Ugyes...ugyes...:)
    Szerintem nagyon ugyes Dorka, egyaltalan nem gondolom, hogy keveset tudna. Persze, nyilvan vannak akik tobbet tudnak per pillanat nala es akkor?! :) En annak is orulni fogok ha Lily csak fele annyit fog tudni mint Dorka most ennyi idosen. Legy nagyon buszke Dorkara, mert ugyes, okos, szepseges hercegkiraly kisasszony:)

    VálaszTörlés
  3. Egyátalán nincs ferde szemmel nézés! Én tudom milyen gyerek mellett dolgozni, szóval le a kalappal.
    A beszéd miatt ne aggódj, egyik napról a másikra el fogja kezdeni és abba se fogja hagyni! :-) Annyira ügyes okos jószívű szép DORKÁD van! :-)

    VálaszTörlés
  4. Még valami, örülök hogy segített a természetgyógyász, én szentül hiszek benne hogy tudnak segíteni.
    A kineziológus is nagyon jó. Nekem sokat segített.

    VálaszTörlés
  5. Végre megoldódott a probléma!! Annyira jó, hogy végre valaki tudott segíteni vagdosás nélkül is! Tudod, hogy én nagyon hiszek ezekben a dolgokban és nem babonából, vagy túlmisztifikálásképp, hanem mert ezek létező és hatékony gyógyító források! Elhiszem, hogy meglepődtél a fekete létől :)
    Munka- mindenki pénzből él, bárhogyan szinezzük is, úgyhogy pont. Ezért van Dorkának is anyja is és apja is :) Persze, kicsi még, de amennyiben jut belőled neki is, semmi gond nincs.

    VálaszTörlés