Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 9., péntek

A szobatisztulás rögös útja, ami nálunk szarheggyel van kikövezve

Júlis 28 - vasárnap lesz 3 hete - a lánykám fogta magát, levette a pelusát, kihozta a bilit a nappali közepére, letette az asztal elé, belepisilt, kivett egy zsepit a helyéről, megtörölte magát, szólt, hogy "pisi", persze visongva, nagy örömben, mi kész katarzisban, tűzijátékkal, konfettivel és nagy áldással dícsértük össze-vissza, szerintem a fél megye azt hallgatta, hogy az Edvy Dorka pisilt, egyedül, ügyesen. Az elmúlt 3 hétben még úgy sem pisilt be, ha egy órát utaztunk. Szól, ha lesz pisi, megállunk, kiszállunk, dolgát elvégzi és minden megy tovább. A buszt is bugyiban űzzük hazáig: egy óra, 47,7 fok például szerdán. Strandon kijön a tóból, elmegy egy füves részre és pisil. Az éjszakái bizonytalanok. Hol napokig száraz fenékkel veszem ki, hol egymás után kétszer pisis a pelus. A nappali alvások pelus nélül mennek, ha otthon vagyunk. Megállapítottam, hogy frankó, ez tényleg úgy működik, hogy a gyerek gondol egyet, elhagyja a pelust ... pár nap és szobatiszta ... már teljesen beleéltem magam, aztán jöttek a nehézségek. A kakilás az elmúlt egy hétben kínszenvedés, pedig olyan ügyesen ment neki eddig. Vasárnap strand előtt szokásos wc-zés - mert már megy wc-re, sőt azóta egyszer bele is esett egyszer fejjel, de nem volt gond. Az járt a fejembe - miközben visítottam a röhögéstől -, ha nyomnék rá egy kis sampont és rátolnám a lehúzó kart, meglenne a hajmosás "túinvan", aztán annyira tetszett neki is épp, hogy nem kacsázott a toalettbe. Utána nem győztem sikálni a gyereket - szóval vissza a tóra indulás előtti dologrendezésre, akkor, ott csak pisi volt. Tolt, de nem jött nagydolog, leszállt a wc-ről és ahogy kijött a konyhába, egy ezredmilliméternyi pötty kipottyant, leesett a konyhakőre és Dorka rálépett. Lemostama lábát, feltakarítottam, megbeszéltük, hogy semmi gond, bárkivel előfordulhat, ügyes volt, hogy wc-be pisilt stb ... de ott már Krisszel észrevettük, hogy valami történt Dorka fejében ... Aztán kiokoskodtam, hogy tuti a kukorica okoz fennakadást, az a két cső, amit az Ikrényi strandon tolt be, ezért nem jött semmi. Hétfőn már babáknak való hashajtót adtam neki, mert kínlódott. Sírt, verte a víz, hisztizett, visszatartotta. Először semmi, majd rátoltam még egy kicsi adagot, gondoltam, na ezt tartst vissza ... persze nem tudta szegényem. Kijött kis túlzással a két cső kukorica egyben. Nagyon sírt, de látszott rajta a megkönnyebbülés. Nagyon sajnáltam. Azóta napi milliószor "pisi-pisi-pisi" amivel már az őrületbe kerget. Szorítja, markolja a punciját, nyilván kakira gondol, mert ha pisi lesz, szó nélkül ráül a bilire, vagy szól, hogy menjünk a "bécére" - wécére -. Szerdán megfordult a fejemben és mondtam Kriszne, hogy ha nem a sajátom lenne már "főőőőrúgtam" volna, annyira idegörlő a helyzet a 40 fokos hőséggel egyetemben. Az, hogy nem tudok neki segíteni, hogy nem tudom megértetni vele, hogy a kaki az nem "naaaaba", ami azt hiszem - nagy bajt - jelent és fingom sincs, hol hallotta ezt vagy honnan vette. Pisi oké, kaki nagyon nem oké. Már megpróbáltam azt is, hogy pelust adok rá kakiláskor, de ugyanúgy kínlódik vele. Most ott tartunk, hogy amíg nincs meg a kakilás, nem megyünk le játszani, mert ugyanezt az őrületet csinálja társaságban is. Lehasal, úgy helyezkedik, hogy vissza tudja tartani. Vakarja a fejét állandóan - ami az izzadságtól már egy merő seb, kaptunk hintőport is dokitól, ami segít szárítani a sebet -, izzad, bepörgeti magát. Baromi nagy stresszhatás alatt van, én értem, megértem, de már nem tudom hogy segítsek neki. Azt is megpróbáltam, hogy visszaadtam a pelust rá, ráér a szobatisztulásra, de már ciki a pelus, bugyi kell neki. A pelust nem viseli meg magán. Doki azt mondja túl lesz rajta ... na jó, de addig olyan látványosan szenved és fáj, hogy a mindig mosolygós, vidám Vidorka kínlódik és alig-alig jókedvű. Pisil szépen, bárhol, bármilyen wc-be, földre, fűre, akárhova. Azt hiszem ott volt a legnagyobb gebasz, hogy amikor a kakilás is biztossá vált volna, jött ez a hülye szorulás ... a földre pottyantással együtt. Ha bárkinek van tanácsa, tapasztalata vagy akármi, nagyon szívesen veszem!!!!!

3 megjegyzés:

  1. :(( Én sajna tanácsot adni nem tudok, nincs tapasztalatom. Sajnálom, hogy így kínlódik, egyébiránt meg tök ügyes, hogy a pisi meg már csak bilibe és wc-be megy. Dóri

    VálaszTörlés
  2. Szia Liz!

    Régen jelentkeztem már ne haragudj!De annyira minket írtál le hogy az már durva!
    Martin ugyanezt csinálta a wc-n mint ViDorkátok!Csak ő hasmenés kapcsán nagyon csúnya volt a popsija és tuti hogy az maradt meg benne mert fájt neki.
    2-2,5hétig szenvedtünk a kakilással(ő is sírt,dünnyögött,100x fel-le a wcre bilire,visszatartotta holott nem volt kemény a széklete)és kitaláltam lehet hülyeséget de már mást nem tudtam hogy a víz elviszi a cicának a kakit :D
    Azóta nagy kedvvel és semmi sírással produkál a wc-be!Hallgatni is kell mikor csobban:D
    Szóval tényleg elmúlik csak ki kell (maradék idegekkel) várni... :(
    Kitartást anya!
    Puszillak Titeket!
    (olvaslak ám ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orulok, hogy jelentkeztel, annak kevesbe, hogy abbahagytad a blogod. Szerettelek olvasni.
      Mi mar lekakiltunk mindent es mindenkit. Elvitte a szarkupacot minden lehetseges eloleny a vilagon. Tegnap a kinlodasba osszehanyta magat...remelem ez volt a tortenet csucspontja, mert kicsinal minket ez a szarsag...szenved, kimerul es mi is vele egyutt. Nem kivanom ezt a hetet senkinek...

      Törlés