Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 18., szerda

Rohadt döntés ... rohadt élet!

Rohadt élet ... Nem tudom szebben kifejezni magam. Fáj, félek, sírás kerülget sokszor. Én még életemben nem voltam így beszarva, mint most. Húztam-halasztottam ... nem tudtam elkerülni, dönteni kellett és mi az operáció mellett tettük le a voksunk. Nem mondhatnám meggyőzésnek, utasításnak sem éppen, csak valahogy ezt várják el?! Ez is hülye kifejezés, mert ez sem igaz így, de ha nem műttettem és valami baja lesz, azt sem bocsátom meg magamnak ugyanúgy soha, mintha hétfőn történik valami ... rohadt élet! Kiírták műtétre hónapokkal ezelőtt, de én annyira nem akartam, annyira mást akartam. Egy héttele ezelőtt a bölcsi vezetővel beszélgettem, mikor bevittük nekik a raklapnyi mennyiségű wc papírt, popsitörlőt, fertőtlenítőket stb ... és mondtam neki, hogy nem lesz műtét, szerintem lemondom, mintha kisebb lenne a csomó. Megmérték hétfőn: nem lett kisebb. Hívtam egy hete a sebészetet és próbáltam indokot keresni az operáció halasztására stb ... Inkább engem műtetének meg akárhányszor, mint Dorkát vagdalják egyszer is, mint hogy minimális fájdalmat okozzon neki akármi/akárki. A sérvet ki kell venni, 3 sebészi szakvéleményt kértünk ki, ebből egy osztályvezető főorvosmondta egymástől teljesen függetlenül ugyanazt. Ennél optimálisabb időpontot elképzelni nem lehet - nincs még bölcsi, ovi, nincs közösségi megfázós, taknyosodó szellem stb ... ha véletlenül mégis a sérv mögött egy nyitott mellkas van, akár egy megfázástól fertőződhet és végzetes baj is lehet; ha a saját gyerekéről lenne szó, mindhárman megműtötték volna a sajátjukat. Bízom abban, hogy ok nélkül nem vagdosnak picit - Dorka még annak számít ugye? -. Minnél előbb, annál jobb, ezt még mókának fogja fel - na erre azért mondtam, hogy nem tartom valószínűnek, hogy akkora poén lenne a vérvétel stb ... egy majdnem kettő számára - Ha lágyrészen lenne, nem érdekelne, de szegycsont csúcs, szív ... tüdő ... a hideg is ráz. A csomó - bármennyire agykontrolloztam, bárhogy szugeráltam, bármennyire hittem benne, akárhányszor vittem természetgyógyászhoz - nem tűnt el. Nagyon akartam ... rohadt élet! Igazából az a legszarabb, hogy pénteken be kell mennünk reggel betegfelvételre: vérvétel, vizeletvizsgálat, altatás megbeszélése. Pisit nekünk kell vinni, majd valami ibrikbe pisil Dorka reggel, kelés után, azzal beslattyogunk, ÉHGYOMORRA. Ezt az én gyerekem hogy fogja kibírni a megszokott 4-5 deci kakaó nélküli reggelt?! Nyilván más is túlélte már, az enyém is túl fogja ... csak más nem érdekel, az enyém viszont igen - nagyon kisarkítva -. Akkor mondanak el mindent, mit kell/lehet bevinni, a műtét menetének egy része stb ... Hazajöhetünk pénteken a betegfelvételről, majd hétfőn szintén éhgyomorra vissza az osztályra. Így már napok óta a hülyék teljes nyugalmával várjuk a jövő hetet. Szar a bizonytalanság, hogy semmit nem tudunk. Hogy pontosan nem tudom, mi fog történni, azt nem tudják elmondani pénteken sem, hiszen amíg nem tudják mi van a sérv mögött, csak általánosságban tudnak beszélni ... rohadt élet. Persze a gyerek nem vehet ebből észre semmit, a félelmet nem lehet kivetíteni rá ... köszi bazd meg! Nem akarom, de muszáj. Viszont, ha minden jól megy, rá 10 napjára kezdheti a bölcsit óvintézkedések mellet. Ma pedig cirkuszba megyünk, mivel a héten már megnéztük a "bubutebéket", így a cirkusz is alapeset volt :) Szeretem ... féltem ... nagyon ... rohad élet! Aztán egy valami rádöbbentem: a saját félelmemet nem szabad a gyerek egészsége elé helyezni ... most már nem vagyok annyira beszarva ... csak még jobban!

34 megjegyzés:

  1. Jajistenem, nagyon-nagyon drukkolok nektek!
    Sok erőt, nyugalmat, türelmet kívánok!!!!!!!!
    Dorka, ügyes légy!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy műteni kell! Nagyon szorítok értetek és sokat gondolok Rátok. Minden rendben lesz!!!!Sok erőt!!!

    VálaszTörlés
  3. :((( Ez nagyon nehéz! Tudod, hogy mi a helyes, de ott a félelem, hogy ott se legyen semmi baj. Nem tudom mennyire számít rutin műtétnek, mennyi a felépülési idő, de remélhetőleg ahogy Dorka eddig elviselt már sok mindent, ezt is ügyesen át fogja vészelni. Nektek sem lesz könnyű, sőt... de biztos vagyok benne, hogy minden rendben lesz! (Tudom könnyű innen papolni!) Gondolok rátok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi Dori! Az anyai szivem faj rohadtul ... nem tudok semmit. A vegenel szeretnek lenni nagyon!!!!

      Törlés
  4. Dorka biztos nagyon vagány lesz és minden rendben lesz, Téged meg összekaparunk :) Mennyit kell bent lennetek a műtét után? Tudsz majd tudósítani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi Mia! Tunderek vagytok! Ram fer az osszekaparas, mert most eloszor eletemben ugy erzem szetcsusztam ... Es csak picsogok ahelyett, hogy megraznam magam es erot vennek magamon ... Ostoba picsakent vissza akarom tekerni az idot, kozben meg alig varom a jovo hetet ... Off

      Törlés
  5. Gondolok rátok sokat. Drukkolok nektek. Kitartás!!!! Hétfőn túl lesztek rajta, aztán Dorka gyorsan felépül és elfelejthetitek ezt az egészet, és most már remélhetőleg boldogabb idők várnak rátok és orvosmentes! Átérzem picit a félelmed, bár Martinának "csak" orrmandula műtét volt, de műtét az is, és altatták, és borzasztóan féltem. A műtét előtti tortúrától ne félj, annyira rugalmasak ezek a kis pöttömök, hogy nem fogja őt zavarni. (szerintem). Tényleg, tiszta szívből kívánok nektek minden jót! Sok puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat gondoltam ratok a napokban Martina mutetje okan. Vissza is olvastam a tortenetet. Koszi a nyugtato szavakat! Neked hiszek!:-) :-)
      Csak abban bizom, hogy Dorka valoban konnyen atveszeli...

      Törlés
  6. Szegény :-( en is sok erõt kívànok. Drukkolok! Teljesrn érthető, amit érzel. Nagyon nehéz lehet. :-( minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
  7. Szurkolok nagyon! Ügyes erős Dorka és anya!!!
    Ideje hogy a jóistenke (vagy a sors, vagy barki-barmi) végre kinyissa a szemét és a rendkívül őszinte blogod végre mosolyokrol szóljon. Azt nem írom hogy egeszsegrol, mert arról nem ír senki, hisz az a természetes, de az egészségi állapototok ne legyen téma, csak mert mind jól vagytok. Na ebbe belekavarodtam kissé :) de érted. Amúgy TE hogy vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ertettem :-)! Nem.is tudom mit irhatnek neked ... Foleg neked a nagyon nagy koszonomon kivul egy olyan helyzetben, mint amibe most te vagy. Olvastalak es azt hiszem befogom a pofam es egy szavam sem lehet ... Mia szavaival elve kaptam most en is pejorativ ertelemben egy virtualis pofan baszast. Te 2 gyerekkel,.2 picivel egy rossz szo nelkul viseltetsz. Nekem is ezt kene/ezt kell...nem nyavajogni. :-) :-)

      Törlés
    2. nálunk legalább csak nekem fáj ;) azért ez az óriási különbség... Ez t ezerszer könnyebb elviselni.

      Törlés
  8. Édes Drága Kicsi Szíveim! Nem kell írnom semmit, ugye?Könnycsepp letörölve... VELETEK VAGYUNK!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. :( Iszonyatosan sajnálom, de ezt azt hiszem leírni nem lehet mennyire.
    De abban igazad van hogy erősnek kell lenned és megráznod magad, hogy igenis minden rendben lesz, mert miért ne lenne?! Úgy dobog a szívem , majd kiugrik, ha belegondolok hogy esetleg az én gyerekemmel történne ilyen. Mindenki megroppanna eleinte, de Ti Dorkáva SZUPI CSAJOK vagytok és semmi gond nem lesz az égvilágon. Ölelünk Titeket:)

    VálaszTörlés
  10. Nem lesz semmi baj, Dorka nagyon okos, ügyes lány, hamar átvészeli!

    VálaszTörlés
  11. :(((( Fent már mindent leírtak előttem. Nyilván ez nem nyugtat meg és evidens is, de ezek a gyerekek hihetetlenül jól bírnak mindent... Bár nem is akarok hülyeségeket mondani, pofázzak majd akkor, ha az enyémet akarják kés alá rakni... Sok-sok erőt kívánok Nektek, Dorkának pedig türelmet, míg megkapja a kakaóját. Utána már minden oké lesz Nála, ebben biztos vagyok, mert egy világi vagány csajszi, akár az Anyukája!

    VálaszTörlés
  12. Csak egy sort írj, hogy jól vagytok! Puszi

    VálaszTörlés
  13. Szupi, hogy túl vagytok rajta, sokat gondoltam rátok! :D És boldog szülinapot DOTÁnak! :D

    VálaszTörlés
  14. ó tényleg! Dorka két éves lett.
    Boldog szültésnapot Kiscsaj! :-)

    VálaszTörlés