Összes oldalmegjelenítés

2014. január 28., kedd

Az idei év legnagyobb kedvence - eddig -

MI AZ AMIT SOSE MONDANAK AZ ANYÁK A GYEREKEIKNEK?
 
1. Nyugodtan töröld a kanapéba a csokis kezedet drágám! Már úgy is ráférne egy tisztítás!
2. Ma nem kell aludnotok délután! Apátokkal szeretjük, ha élet van a házban!
3.
Most wc-re kell mennem, de nyugodtan gyere be utánam és figyelj!
4. Ne legyél ilyen tehetetlen! Ha a székre ráteszed a kissámlit, te is eléred!
5. Imádok veletek nagybevásárlásra menni! Ne vigyük el a kis barátaitokat is?
6. Ez is foltos lett? Sebaj, legalább adunk munkát a mosógépnek!
7. Hé, azt a pocsolyát kihagytad! Pedig jó mélynek tűnik!
8. Mondd csak el újra és újra, hogy mit szeretnél. Menet közben szoktam végre megérteni!
9. Nyugodtan nyúlkálj bele a wc csészébe! Tessék itt egy kis papírhajó is!
10. Úgy szeretem, ha felbosszantasz! Velem már úgyse történik semmi izgalmas!
11. Várj, kinyitom neked az ablakot, hogy jobban lásd a kukásautót!
12. Nahát, mazsolát tömtetek a lefolyóba? Milyen eredeti ötlet!
13. Ha nem ízlik a főzelék, ott a kredencen találsz egy kis csokit!
14. Klassz lett ez a dinó itt a falon, csak olyan magányosnak tűnik! Itt van még filctoll, rajzolj neki barátokat!
15. Most menjetek szépen lefeküdni, aztán apátok még mesél nektek a szörnyekről és a zombikról!
16. Csak úgy repül az idő ebben a dugóban veletek!
17. A zöldséget kotord félre kicsim, azt csak unalmamban főztem!
18. Tessék, itt van két kötőtű! Most már tudtok mivel lovagi tornást játszani!
19.Apa nagyon örült a csákónak, amit az adóbevallásából hajtogattál!
20. Na lássuk, megelőzöd-e kismotorral azt az autót!
21. Tessék, itt a telefonom, játssz vele! A doktor bácsi a múltkor is nagyon örült, amikor véletlenül felhívtad!
22. Összetörtem ezt a poharat! Gyere kicsim, segíts összeszedni a szilánkokat!
23. Bátran mássz fel a legtetejére kicsim, igaz nekem ez túl izgalmas, de majd nem nézek oda!
24. Ez itt a vasaló, nézd csak milyen forró!
25. Felesleges ebéd előtt kezet mosni! Annál később tudunk asztalhoz ülni!
26. Ha a nagyi vigyáz rátok, veszekedjetek hangosabban, tudjátok, hogy rosszul hall!
27. Egyétek csak az édességet, van elég, ha elfogy legfeljebb kiugrok az éjjel-nappaliba!
28. Ez a hiszti hatásos, teljesen átformálja a gondolkodásomat, ezentúl minden úgy lesz, ahogy te szeretnéd, kicsim!
29. Nyugodtan ülj a számítógép előtt ameddig csak akarsz! Legalább szem előtt vagy!
30. Akkor jössz haza este, amikor akarsz! A lényeg, hogy jól szórakozz!
Továbbiak

5 megjegyzés:

  1. A 14. Pontot én simán kinyögtem napi szinten, amikor Lotti megszülettt. :-) a váci úton ezért is kellett lefesteni az előszobát... merő firka volt. :-) mindegy vót, csak hagyjon békén. Én adtam a kezébe a zsírktétàt, hogy "rajzolj a falra". ;-)
    A 23., 27., 29. És 30. Pont sem áll tőlem nagyon távol. ;-D

    VálaszTörlés
  2. Te is orult vagy! (velem egyutt) :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  3. Meg a hetes is belefér bőőőőven :) Telefont is odaadom neki. Ablakra rajzolt legutóbb :)

    VálaszTörlés
  4. Csak két részletben sikerült elolvasnom, így hagyta Ádám, de tök tetszett a napirend összegzése, leírása. Amióta András elment én is Ádámmal fürdök sokszor. Még egy darabig, mert valószínű 1-2 hónap és örülök ha ki-be tudok szállni majd. :)

    VálaszTörlés