Összes oldalmegjelenítés

2014. február 18., kedd

Dorka első- és legszebb hasonlata

Dorka abszolút az én gyerekem!
Ez már tuti!
A világ legeslegszebb hasonlatát hallottam tegnap tőle a fürdőszobában:
"Úgy kopog a kakim a biliben, mint az esőcseppek az ablakon!"
Annyira nagyon röhögtem - na meg büszke is voltam persze, nyilván magyar szakosként el bírt volna viselni a lelkem egy olyan exprimált, ami apa ejtett meg 2 évesen:
"olyan a levegő a gyárházi lakás szobájában, mint a kankalinos patak partján!"
:)
No de Dorkától ez is szép volt! (nekem a legszebb)

7 megjegyzés:

  1. :-D amúgy ez nemcsak vicces hanonlat, hanem ügyes is. Végül is igaza van. :-) csak lesek, hogy néha miről mi jut eszükbe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen ... Dorka asszociációja kiverte a biztosítékot nálam is :) nem is tudom honnan veszik ezeket ... :) :) Liz

      Törlés
  2. Ez nagyon jó!!! :D :D :D
    Elhiszem hogy szétröhögted magad rajta, én is azt tettem volna. Nagyon cukker :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is tök jó hasonlat! Nagyon okos! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen ... azért bírnám ha úgy beszélne, ahogy az apja tette 2 évesen :))) Liz

      Törlés
  4. :) Hat ez nagyon jo:D es ilyenkor er rohogni??? Nem kerdezi hogy miert rohogsz? :)

    VálaszTörlés