Összes oldalmegjelenítés

2014. április 7., hétfő

Napi bölcselet Dorkától és 28 évvel ezelőtt anyától


Napi bölcselet Dorkától:"Most naaaaagy kislány vagyok.
Ha felnőtt leszek, autóversenyző leszek ... aztán ha fiú leszek, meg focista." 


Én 3 éves koromig doktor bácsi akartam lenni, anyámék hiába magyarázták, hogy én csak doktor néni lehetek, kitartottam szavakkal az elképzelésem mellett.
Mindig azt mondtam a "nem lehetsz doktor bácsi, mert te kislány vagy ezért csak doktor néni lehetsz" mondat után hogy "jó-jó, nem most leszek doktor bácsi, majd akkor, ha felnőttem!" :)

5 megjegyzés:

  1. Én nagyon sokáig állatorvos akartam lenni, aztán rájöttem, hogy nem bírnám. Végül akár hiszed akár nem, kikötöttem a boltos néninél évekig. És lááám... ez is csak most esett le. :)

    VálaszTörlés
  2. ,,aztán ha fiú leszek..." de jófej! :)
    Én tanár akartam lenni azóta, hogy iskolába mentem. Ezt a perverziómat képesítés nélküli angoltanárként élem ki, mert még nem sikerült kinőnöm :P

    VálaszTörlés
  3. "Én sosem akarnám más hülye gyerekét tanítani!" felkiáltással sosem akartam tanár lenni, aztán az lettem :) ... és tanítottam is. nagyon szerettem és engem is szeretett minden tanítványom a sulitól a sima korreposig. Aztán rájöttem, hogy ebből nem lehet megélni és tanultam még és homlokegyenest váltottam.

    VálaszTörlés
  4. Hála Istennek nem lettél doktorbácsi, Aliz :)

    VálaszTörlés