Összes oldalmegjelenítés

2014. április 2., szerda

Pár kép, csak úgy össze-vissza

 Fagyizóba indulás előtti tánc :)


 
Mivel folyamatosan köhögött és taknya-nyála egybefolyt, nem volt jobb ötletem a fagyi-kúránál. Bevált. Minden nap fagyit eszünk. Azóta nem köhög és ritkán kell orrot fújni.

Láblógatás a Rába parton

Dorka kézjegy, ami jó ötletet adott egy kis húsvéti erdőképhez :)
Tavaszi repertoár egy tizede. Dorka a cipősszekrényben 2 polcot foglal el. Hozzáteszem nem véletlenül. Kapott millió cipőt, amikek az eleje kivétel nélkül levásott a motorozás okán. Rájöttem, hogy gagyit tök felesleges venni, mert 2 gagyi árából van egy normális, aminek bőr az eleje, így koptathatja, nem fog levásni.
Egy nap/cipő.
Így indult a múlt hónapunk.
Aztán vittünk a bölcsibe egy kinti cipőt is a benti mellé. Emellett megyünk egy harmadikba, hiszen mégsem vihetem buszon "csúnya cipőben, csini juhával!" Most már nagy nehezen átálltak arra a bölcsis nénik, hogy az ütött-kopott a játszós, kinti lábbeli, nem a még ép, szekrénybe rakott, hiszen abba csak megyünk-jövünk.
Dorka vacsija

Ezt muszáj volt ... Facere nem akartam kirakni. Stokedli, Dorka, szűkítő nélkül mindig, egyedül.
Csak a villanyt kell felkapcsolni neki. Hozzáteszem: lábtartó hiányában felmászik egyedül, hogy hogyan,. ne kérdezzétek, mert még nem láttam sosem :). 

2 megjegyzés:

  1. Nem sűrűn látni gyerekzenére táncolni :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ... őőőőő ... na igen :)
    Most ez a nagy sláger: judit és a zenemanók. KAZETTÁN! Ezer éve még csak kazettát sem láttam :) Liz

    VálaszTörlés