Összes oldalmegjelenítés

2014. május 8., csütörtök

Anyák napja

... az első olyan igazi feelinges.
Nagyon meghatódtam, nagyon büszke voltam Dorkára és nagyon örültem.
A gyerekek egyesével adták a 'virágcsokrot' az anyukáknak a következő vers kíséretében:


Ezt már egy előző bejegyzésben hallhattátok.
Eddigi életem legeslegszebb verse.
Én hiányoltam a kollektíve anyák napi ünnepséget, de az új törvény miatt nem lehet állítólag, csak egyesével, külön-külön. Nekünk annak idején még külön matiné is volt!
Egyébként annyira meghatódtam, elfelejtettem lekamerázni, amikor szavalta Dorka a verset (most hirtelen belegondoltam, hogy az új fotós törvény miatt lehet-e egyáltalán? Lehet a kollektív ünnepség is emiatt nem lehetséges?) Mindegy is ...
Itt van a gyönyörűségem az ajándékommal


... és pár kép, ami anyák napján készült:
Dorka tanár néni

Dorka és a virágszedés I.

Dorka és a virágszedés II.

Dorka és a virágszedés III.
Este, mikor elaludt Dorka, sokáig néztem. 
Visszagondoltam az elmúlt 2,5 évre, olyan hihetetlennek tűnik ... elrepült az idő. 
A tavalyi anyák napjára, amikor még minike volt, pedig már annyira nem is ... Most már kész kislány
2012-es anyák napi kép
2013-as anyák napi kép

2014-es anyák napi kép Vasárnap reggel felhívtuk anyámat, Dorka elmondta neki szépen a verset, majd elmentünk megköszönteni anyósomat is. Készítettünk nekik virágcsokrot.
Reggel olyan furcsa volt, hogy nincs Krisz, nem köszönt fel már hajnalban, nem dünnyöghetek, hogy tök jók, hogy felköszöntött, de minek kelt fel ilyen korán  :)
Dorka kapott vasárnap egy Anna Peti Gergő könyvet. Nagy fanok lettünk. Nagyon szeretem olvasni!
Egyébként más blogokban láttam, hogy APG (hónapok kellettek, mire rájöttem, hogy mi is ez) konkrétan megkérdeztem Évit, aki szintén írta, hogy sokat olvasta Emmának.
Én ezzel köszöntem meg, hogy van nekem, általa anya lehetek, kinyílt a világ és vele együtt kaptam egy olyan földöntúli érzést, amit szavakkal nem lehet kifejezni.

2 megjegyzés: