Összes oldalmegjelenítés

2014. június 17., kedd

Szülinapos ultramaratonos hétvége

Nagyon-nagyon-nagyon fáradt vagyok! Ismét egy hétköznap hétvégével összeolvadós napokon vagyunk túl. Ám egy dolog éltet: a most következő hétvégén nem megyek sehova!!!! Otthon fogok dögleni! Annyi programon vagyunk túl ebben a hónapban, hogy fél évre is sok lenne.
Az ultramaraton:
Pénteken - összeszámoltam - 17 helyen jártam munka után, Dorka előtt 2,5 óra alatt. Beszereztem mindent, ami kell a hétvégéhez, ajándékokról beszélek és kiegészítőkről, majd pénteken még elmentünk fagyizni késő délután Dorkával édes kettesben.
Szombaton reggel korán keltünk, Áron szülinapja volt. Egész napos program Bácsán. Zsuék beleadtak mindent, Áron 4 éves lett, majd hétfőn megérkezett, mindenki legnagyobb örömére Áron öccse, Máté 53 cm-rel, 4300 grammal.
Én nagyon elfáradtam! Dorka alig evett, alig ivott valami oknál fogva, este 7 előtt értünk haza.
Áronnak egy dinó enciklopédiát vásároltunk csokival, kubuval és egy nagyon jópofa vizes játékkal együtt.











Vasárnap délelőtt 10-re beszéltük meg apám tesójával, hogy jön értünk. Fél 11-kor telefonált, hogy beteg lett a fia, nem tud jönni, így oldjuk meg a kimenetelt. Nem örültem neki, de ez van. Sok kételyt hagyott maga után a buli helye, szervezés stb ... 
Katinak szóltam, aki 1 óra múlva ott is volt értünk. Dorkának a várakozással tele volt a töke, közben álmosodni kezdett. Dorka dédijének a 70. meglepi szülinapjára végül is délre értünk ki. Mama megérkezett, nagy hűűűű meg haaa, meg mű- és igazi könny.
Dorka nagyon-nagyon jól érezte magát és mi unokatesók, akik tiszteletünket tettük eme nemes eseményen (Sacc, Szabolcs, Zsófi és én) mindenkit kifigurázva jól elrötyögtünk. Alapjába véve nagyon jó buli volt. Álmosság még nyomokban sem volt felfedezhető, miután meglátta Sanyi papát és Rozi mamát (Dédi Sanyi papa anyja). Fogócskázott mindenkivel, bújócskázott mindenkivel, Szabolcs nagy szerelme lett. Keresztanyám összeszedett egy másik rokongyereknek a buli előtti napon egy szarvasbogarat, beletette egy üvegbe, kiluggalta a tetejét és kirakta a napra fű, folyadék, minden nélkül. Persze vasárnapra a szarvasbogár téli álomba merült ... nagyon mély téli álomba ... úgyhogy Dorka nyugiban játszhatott vele.
Mindenkit megijesztett, mindenkit hülyére vett és kihasznált abszolút. Én abszolút nyugalommal napoztam a nyugágyban és megállapítottam lábat lógatva, hogy ez a gyerek még csak nézve is fárasztó.
Ő volt a legkisebb, persze, hogy körberajongja mindenki. Dorka a marhapörköltből 3-szor evett, ivott folyamatosan, sütizett stb ... szóval bepótolta az előző napi koplalást, tízóraira és vacsorára is bekajált még ezen kívül. Mama kapott tőlünk cserepes és szálas virágot is, mindegyiknek volt egy alapja, de a díszítést én készítettem el, illetve a fő ajándék egy fotóalbum volt Dorka születésétől kezdve, ami ezzel indult
 és ezzel ért véget ...
Pár kép és robogunk tovább...
Húgom Sacc és Dorka

Szabolcs (unokatesóm és Dorka) ... na meg a téli álmot alvó szarvasbogár

Szintúgy

Sacc - nagyon korrekt fotós vagyok asszem, szerintem sztárfotó lett róla

Anyám, Rozi mama, keresztlányom, Zsófi és apám, Sanyi papa

Dédi papa (50valahány évesen) és dédi mama Dorkával

Sanyi papa Dorkával

Keresztlányom Dorkával

Dorka a félelmetes karneváli kisasszony

Látszik Szabolcs mennyire fél a csajomtól

Unokatesók

... fél 5-re, amikor apám segítségével Karcsi papa 66. születésnapján találtuk magunkat.
Itt már nem tudtunk se enni, se inni, apám egy gyors köszöntés után visszament anyámékért és bezárt a bazár, mindenki ment haza.
Karcsi papáéknál 4-en voltunk. Megdöbbentett a tudat, hogy máskor az egész asztal tele volt, most csendben elmélkedett mindenki a hiányzókon (Krisz és Bogi) mellbe ütött a felismerés, miszerint csak mi ketten vagyunk nekik Dorkával. Ezzel szemben apáméknál meg vagy 20-an voltunk a legszűkebb család. 
Igazából kimondatlanul is szomorkás volt a hangulat Kismegyeren, ennek ellenére próbáltak jókedvet mutatni:
Karcsi papa Dorkával beszélget

A szülinapos

Amikor a nagy rosszaságra buzdítja a kicsit ( Rozi mamával volt egy hasonló képe Dorkának pont 2 évvel ezelőtt, nézzétek csak:
... és mindig bajban vagyok, hogy egy vagy két éves képekről beszélünk ... olyan nagylány már Dorka!
Karcsi papa egy családfás képet kapott. Adrit, egy fősulis csoporttársamat kértem meg, hogy készítsen egy családfát fejrajzokkal. Nagyon igényesen, ügyesen megrajzolta! A családfa apósom szüleitől indult és hagytunk ki helyet Bogi gyerekeinek is. :)
Este 7-kor értünk haza, vacsi és kidőlés. Hétfőn szerencsére csak 10-re mentem dolgozni, így 7-kor ráértünk kelni és így szerettük egymást:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése