Összes oldalmegjelenítés

2014. július 2., szerda

Dorka száj ... és a végére rólam pár sor

Regényt írhatnék belőle, de megmondom őszintén elfelejtem nagy részét, vagy mikor eszembe jut, nem vagyok gépközelben.

Hétvégén:
"Anya! Ez a doboz málna közös, úgyhogy ezt én megeszem!" - mondta Dorka és megevett fél doboz málnát 12 darab fasírozott és fél kiló sült krumpli után.
Ha nekem ennyit meg kellett volna ennem, meghaltam volna, bár anyám szerint én is simán megeszem ennyit :)

Tegnap este előjött a fiú-lány kérdés. 
Felsorolta, hogy  "Lalula - Laura -, a Velonika - Veronika -, a Csegge - Csenge -, a Lulika -Julika - és én, na mi lányok vagyunk! A Bence, a Klistóf, a Balázs, a Petike, ők fijúk!"
Kérdem én: Hogy döntöd el, ki a lány és ki a fiú?
Dorka felel a feltett kérdésre:
"Hát úgy anya, hogy a lányoknak józsaszín -rózsaszín - és vijágos - virágos - cipője van. A fiúk cipőjébe van mindig valami fekete vagy sötét szín. Meg különben is, a Ilka néni és az Orzi néni is megmondta ki a kisfiú és ki a kislány!"
Rövid csend után Dorka 'nem értem arccal néz rám' és kérdezi:
"Te anya! Akkóóóóój a Tiglis -Tigris - most mi? Fele-fele? A bundája színes, de van benne fekete is! Nem baj ám, mert ő így is szép szejintem!" - hát akkor ennyit az elfogadásáról! 
Az én gyerekem!!!! 
Még szerencse nem mentünk tovább a bi-, a leszbi-, meleg, transzi kérdéskörben, mert nehezen magyaráztam volna a cipők színének sokféleségét ebben a vonatkozásban!

... és a végére egy kép, ami a leges-legjobban tetszik!
Abszolút nem ide vág és mégis abszolút igaz ránk, sőt egyszer készült rólunk egy totál ugyanilyen kép egy buli alkalmával, csak nem ilyen profi, amikor tegnap megláttam, nem bírtam leszakadni róla és elküldtem egyből egy jó barátomnak, majd hangosan nevetve hívott fel ... ő készítette a fotót! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése