Összes oldalmegjelenítés

2017. február 15., szerda

2017 farsang

Kitalálta Dorka: sellő szeretne lenni az ovis farsangon.
Anya megvalósította és holnap teljes pompájában tündökölhet a gyerekem.
SOHA többet nem lehet sellő sem farsangon, sem más alkalommal!!
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nagyon élveztem a jelmezkészítés minden pillanatát:
a millió-egy 3x3 centis pikkely kivágását, az anyagboltba futkosást, a 348 darab égési sérülést (ragasztópisztollyal tettem a cicanadrágra a pikkelyeket)
Íme az eredmény:
A melltartó részre - merthogy Dorka ragaszkodott hozzá - ilyen kagyló alakú díszek kerültek. Ezeket én hajtogattam és ragasztópisztollyal tettem fel a ruhára

 Egy kartonból uszonyt szabtam, majd középen kettévágtam
3x3 centis pikkelyeket vágtam ki és elkezdtem szépen sorban, egymást fedve ragasztópisztollyal felvinni az elemeket.


Aztán fogtam egy cicanadrágot, felragasztottam rá 6,5 óra alatt az uszonyhoz hasonlóan a pikkelyeket.
Arra nagyon kellett vigyáznom, hogy Dorkára nehogy szűk legyen, mert ha egyszer megragasztottam, az úgy maradt.
Zihereis tűt ragasztottam kagylókra nyitott állapotban, ezek Dorka begöndörített hajába fognak kerülni.


A jelmez.
Lehet benne lépni, mert az uszonyokat zihereis tűk segítségével rögzítettem egy szandihoz.





1 megjegyzés: